Jump to content

Toen ik 18 werd, heb ik als eerste mijn motor rijbewijs gehaald. En vanaf toen altijd motor gereden. Totdat ik 12 geleden ben overgestapt op een quad. Off-road gereden door grote delen van Europa samen met mijn vrouw, die ook een quad reed ( voor de eventuele kenners: een Can-Am Outlander Max 1000 en een Outlander XXC 800 ). De laatste 5 jaar overgestapt op een SXS (Maverick 1000 Turbo). Nu ik 51 ben heb ik alles verkocht, en een ST1300 terug gekocht. Wat een heerlijk genot om hiermee te mogen rijden. Wat heb ik dit gemist zeg.

Ik hoop dat ik af en toe wat bij kan dragen op dit forum.

Edited by Maverick

Featured Replies

Leuk verhaal en uiteraard welkom hier.

Je hoeft je niet te schamen dat je "al" op je 51e de ultieme motor hebt ontdekt.

Er schijnen mensen te zijn die dit geluk nooit hebben/zullen ervaren. Dus laat je geluksgevoel tot het maximale zwellen, en het besef dat je vanaf nu tot the happy view behoord.( ookal zijn er heul veul van)

Ik kwam eind feb. 2020 op mijn 50e in aanraking met deze emotie. Voorheen mijn geluk gezocht in beierse machines..

Welkom Maverick en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik blijf op twee wielen rijden tot ik niet meer kan. Pas daarna zal ik kijken naar andere avontuurlijke voertuigen, MP3, quad, cabriolet, jeep. Groeten DuinPan uit Haarlem

20200915_113500Grossglockner.jpg.e38a7a553a5c382756893e8368fff9e3.jpg