Jump to content

Goedemorgen,

Mijn naam is Stef en woon in Den Helder. Ik heb diverse merken motor gereden waarvan de laatste een Kawa was voor woon-werk verkeer.

Omdat ik een auto van de zaak kreeg heb ik de Kawa verkocht. Nu begon het na een jaar alweer te kriebelen en heb ik toch besloten om een motor aan te schaffen.

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Honda st1100 pan European 50th anniversary uitvoering die ik voornamelijk zal gaan gebruiken voor een paar toertjes en ik denk met mooi weer.

Het voornemen is om als dat mogelijk is het onderhoud zelf te doen. Op dit moment geeft de ABS en TCS foutmeldingen. Zijn er nog meer leden die in de buurt van Den Helder wonen en zelf onderhoud verrichten? Ik zag dat er een werkboek handleiding, mijn Engels is niet dusdanig dat ik mij daarmee kan redden dus ik zal op zoek gaan naar een Nederlandse uitvoering.

Ik hoop dat ik bij vragen of opmerkingen bij jullie terecht kan op dit forum.

Alvast bedankt voor de toelating en veel rijplezier.

IMG_20210508_122254.jpg.b4aab0bd1dbacbb3835c8c692cb38c43.jpg

Featured Replies

Welkom Stef! Veel plezier van je Pan en hier op het forum! Ik zag een paar dagen geleden zo'n 'gouden' uitvoering op MP staan, is dat nu de jouwe?

'Lange Jaap', de bijnaam van de vuurtoren nabij Huisduinen, leuk!

Welkom Stef, ik vraag me af of er wel een Nederlandse uitvoering is van het Haynes boek, als je een complete Engelse uitvoering hebt dan zit daar wel een vertaallijst bij in, daar moet je dus even op letten !!

is altijd makkelijk !!

• Author

Welkom Stef! Veel plezier van je Pan en hier op het forum! Ik zag een paar dagen geleden zo'n 'gouden' uitvoering op MP staan, is dat nu de jouwe?

'Lange Jaap', de bijnaam van de vuurtoren nabij Huisduinen, leuk!

of hij op Marktplaats stond weet ik niet, maar ik heb hem van Marketplace (facebook). Ja inderdaad de bijnaam van onze vuurtoren.