Jump to content

Wat rijden en testen later, een overzichtje van de veranderingen!

- Onderhoudje laten uitvoeren en geen speciale opmerkingen voor zijn 100.000km

- Hyperpro vering voor en achter. Voelt goed, maar wat zachter zou leuk zijn

- Rox risers geplaatst die voor veel meer comfort zorgen

- Ali Express levers gekocht, waardoor het remmen en schakelen veel makkelijker gaat(wel vfr opschrift) ;)

- Het hoge National Cycle scherm zorgde voor heel wat instabiliteit en heb het originele scherm aangepast.

Jaren geleden heb ik dit ook gedaan met een BMW K100rt. Hoog scherm in de winter en laag in de zomer.

De pan rijdt nu veel stabieler en ik word niet meer naar voren geduwd.

- Zadel vervangen en zit zéér goed. Wel even moeten inrijden.

Midden juni tripje naar het Zwarte Woud gepland. Daar kijk ik al enorm naar uit!

Veel motorplezier en hou het veilig! :vroem::doctor:

IMG_3085.thumb.JPG.2926ce27fcd7c45e982f61389b51fc99.JPGIMG_3068.JPG.bfff0ad1867f4c341c3ebb48029975e4.JPGIMG_3064.JPG.8dfcc5fac2d752bc0ab988e5704a4c25.JPG

Featured Replies

• Author

Toegeven... Ik vind het ook niet mooi hoor:gek:

Maar het doet zijn ding. Beetje zoals de Pan in zijn geheel:p En daar kan ik mee leven ;)

(En ik heb het gevoel dat mijn vrouw ook zo over mij denkt:Biggrin)

Interessant neusje zo. Ik heb vorige zomer tijdens de hittegolf mijn oude beschadigde Givi-ruitje als experiment in tweeën gezaagd en de luchtkoeling daarna was verrassend goed. Perfect bij heel warm weer, maar ik rij normaliter toch liever met mijn hoge Bullster ruit!

20200809_132613Groteenkleineruit.jpg.e8a70bba5623dc7963b1d569e0b77e8e.jpg

Ja, dat vroeg ik mij ook af.

Het lijkt erop dat dat touwtje je remklauwen op hun plek dient te houden,of ben je bang dat je ze verliest?

• Author

Hahaha, niets met de remmen hoor... Oplossing bij de laatste kampeertrip in de Ardennen... Onderweg de 2 vijsjes van het voorspatbord verloren... Nieuwe zijn onderweg... :rolleyes:

IMG_2817(1).JPG.23d291dd6cdea1d6aa6b67c4d39832b2.JPG

Vijzen zijn schroeven meneer Duinpan . Er wil er af en toe wel eens een kwijt raken, ook bij mensen.

Google maar eens "een vijs kwijt zijn". :jin: