Jump to content

Zojuist getankt om de trainingsdag van morgen onbevangen aan te kunnen vallen. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel voor een liter benzine heb betaald.

brandstofprijzen.jpg.e1fb17565d604946ef3be84755738ed6.jpg

Al weer jaren geleden waren mijn vrouw en ik op vakantie in de Franse Alpen. We moesten toen diesel tanken voor E 1,11. We schrokken ons dood! :Lol:

Featured Replies

Wat de beweegredenen zijn voor de duurdere brandstofprijzen blijft voor mij altijd maar weer een raadsel. Als er heibel is in de landen van winning is door schaarste hier de prijs hoog. Nu er door de economie overschot is weten ze er toch ook weer een hoge literprijs van te maken ...

Voor degene die een sport maken om te kiezen voor de goedkoopst te tanken literprijs, gebruik de Direct Lease app.

Kies zelf altijd voor Shell of Esso Premium, maar als je onderweg bent kun je toch de pomp van je gading hiermee gemakkelijk vinden ...

Voor degene die een sport maken om te kiezen voor de goedkoopst te tanken literprijs, gebruik de Direct Lease app.

Kies zelf altijd voor Shell of Esso Premium, maar als je onderweg bent kun je toch de pomp van je gading hiermee gemakkelijk vinden ...

Goede tip! Gebruiken we hier ook zakelijk. Scheelt veel geld op jaarbasis!

@Timbo. Omdat ik niet zou verwachten dat jij je zou laten afzetten

die prijzenzijn een ander ding hahaha

en ik ben niet zo goed in de juiste smiley‘s

:biker:

ik tank bij de Makro

1620402493283.png.c3c21834a3b6acfd2b1d5d28d297faeb.png

Bij ons in de buurt een SuperTank tankstation met E5 benzine ( stiekem is dat de ouderwetse superplus zonder bio toevoeging)

Omrijden is zonde, je voordeel is dan toch al weg.Ik gebruik een DKV app kan je in heel europa alle tankstationS mee vinden.

Super handig

En ik tank nooit aan de snelweg.

Ik begrijp het tanken en de prijzen niet. Als je dus voor 10 cent per liter omrijd naar een ander tank station. Dat scheelt dus € 2,40 voor 24 liter. Terwijl mensen wel een mobiel abonnement voor een mobiel afsluiten voor €45,-/ maand omdat de telefoon “oud” is....hehehe:Biggrin

Ik weet dat en liter bier veel duurder is dan een Liter naft waar ik veel langer van kan genieten.

Tanken rijden en genieten maar, zo doe ik het. :vroem:

ik zoek iemand die mijn motorfiets vooruit wilt duwen als ik erop zit incl mijn bagage en metgezel en ik ben bereid om hiervoor een vergoeding te bieden van € 5 euro per 20 km

( :vroem:

Duur spul

Vandaag nog getankt Vpower shell 1.899 per liter

Maar ik heb ik geluk die van mij loopt 1: 29 (de NC 750) , de st1100 loopt gemiddeld 1:19.