Jump to content

groet iedereen en fijn dat ik mag deelnemen hier in het forum

het roze papiertje heb ik ergens in deze week 40 jaar in bezit, toch wat een forum betreft ben ik zo groen als gras, en dat overdrijf ik niet

in de tijd dat ik motor rij woon en werkverkeer, heb ik wel wat geprobeerd qua merken en type motorfietsen, waarbij de Yamha xt 500 en mijn eerste Honda de 500 Four

een echte onvergetelijke indruk bij me hebben achtergelaten, tot ik 23 jaar geleden mijn Pan ST 1100 heb gekocht, die zal ik blijven houden tot de laatste snik, dit is een machine die bij me past, en waar op ik kan vertrouwen.

later zal ik hier in het forum gaan lezen en bekijken wat er zoal is geschreven en hoe ik misschien kan vragen wat ik dan nog niet wist

de reden voor aanmelding hier in dit forum is omdat ik een liefhebber ben van de Pan ST 1100

en ik had een vraag, niet voor me zelf maar voor onze pleegkinderen.

op facebook heb ik een oproep gedaan om een dagje te gaan rijden met de jongens welke alle 5 gehandicapt zijn en ik hun daarom niet mee kan nemen op mn eigen Pan, een zijspan zou uitkomst kunnen bieden, ook als er mensen zijn die mee willen rijden zou in deze tijd van lockdown waarin we nergens heen kunnen geweldig zijn.

wij zelf zorgen voor eten en drinken die dag voor de mensen die mee willen en kunnen doen, we moeten nog een dag prikken, er komt veel organisatie bij kijken alleen al de verzorging van de kids enz enz, de accommodatie die we hebben kunnen we ook mensen ontvangen die evnt willen blijven overnachten op onze tenten weide, alles is aanwezig, ook stalling van je motorfiets kan op ons eigen afgesloten terrein. de kinderen worden door ons eigen personeel verzorgd die dag.

als er 3-5 mensen kunnen mee doen met een zijspan, kan ik het organiseren

als wij een datum hebben laat ik wat weten, dit moeten we overleggen

met vriendelijke groet

Henk & Helma

Featured Replies

Ik heb geen zij span maar het klinkt wel goed en leuk, heb ook geen 1100 maar als er een tocht komt neem ik aan dat een 1300 ook mee mag (?), heb zelf een zoon van 18 met de ziekte van duchenne, dus "weet waar je t over hebt", ik ga dit zeker ff volgen en als ik kan rij ik mee
  • Author

dankjewel voor je welkom Ties :)

Ik heb geen zij span maar het klinkt wel goed en leuk, heb ook geen 1100 maar als er een tocht komt neem ik aan dat een 1300 ook mee mag (?), heb zelf een zoon van 18 met de ziekte van duchenne, dus "weet waar je t over hebt", ik ga dit zeker ff volgen en als ik kan rij ik mee

dat is helemaal TOP ! misschien kan je zoon mee ? kan hier makkelijk, we hebben een leuk team voor de kinderen, de foto svp niet verder delen ivm een crisisplaatsing van een kind

Inked16055943-f91c-4e48-bda3-0de4673134e4_LI.jpg.d1c2c93cdba289300d1bf7d94885b8fa.jpg

Henk , welkom op het forum, ik heb geen zijspan aan mijn 1300 anders zou ik graag aan je oproep hebben voldaan. Wink:

Edited by pheufk

He Henk welkom op het forum ook ik heb helaas geen zijspan weet niet of we 5 zijspannen hebben binnen het forum. Zal voor je duimen super initiatief

Helaas geen zijspan, maar welkom hier en hopelijk krijg je het hier rond

PS..... Als foto niet verder gedeeld mag worden misschien gewoon niet plaatsen, just my 2 cents....

• Author

Henk2511, ik weet niet of ik nu correct citeer, maar de plaats is in Overloon, Brabant we kunnen max 30-40 gasten kwijt als ik het allemaal geregeld krijg, het is voor de kids een dagje, maar er komt heel wat bij kijken

[automerge]1619458983[/automerge]

Helaas geen zijspan, maar welkom hier en hopelijk krijg je het hier rond

PS..... Als foto niet verder gedeeld mag worden misschien gewoon niet plaatsen, just my 2 cents....

je hebt gelijk ook, ik was te snel

[automerge]1619459021[/automerge]

Prachtig initiatief Henk, heb helaas ook geen zijspan, groet Henk !!

mag ik vragen in welke plaats dit is ?

Henk2511, ik weet niet of ik nu correct citeer, maar de plaats is in Overloon, Brabant we kunnen max 30-40 gasten kwijt als ik het allemaal geregeld krijg, het is voor de kids een dagje, maar er komt heel wat bij kijken

@reukton Henk en Helma

top dat jullie het hier ook verzoeken,

al een like gegeven op FB

en geef hier ook ook voor mogelijkheden voor de begeleiders eventueel als duo mee te rijden op een solo motor

de meeste met een motor hart zijn wel in voor goede doelen

dan wordt het een grote opkomst

en een onvergetelijke dag

we wachten met smart van jou en de directie ( je vrouw ) op een datum

succes

• Author

ik zoek me te pletter hoe ik netjes iemand kan citeren, maar valt niet mee voor een digibeet

Maar Henry W in zn 5e versnelling

haha ja idd ik moet samen met mijn vrouw ( de directie ) bekijken wat past zodat we max ondersteuning hebben van onze geweldig lief verzorgend team

Hallo Henk en Helma welkom hier

Goed idee zo''n dag voor de mensen regelen

Hoop dat je genoeg zijspannen kunt vinden

Succes hiermee

Dag Henk, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem:

Heel veel succes met het organiseren en bijeen brengen van van voldoende zijspannen op de mannen op een verantwoorde manier mee te kunnen nemen.

• Author

om het rond te krijgen heb ik minimaal 3 - 5 span's nodig, maakt niet zoveel uit qua merk fiets, juist Roel dat is het, zo nemen we een EHBO'r mee en dwijlbus achter aan voor het geval van, thuis in Overloon wil ik ook alles hebben goed hebben gereld voor de gasten enz enz, verzorgend team van de kids moeten ook mee kunnen natuurlijk, maar dat is pice of cake zou wel heel erg top zijn

die zouden evnt ook mee kunnen als deuo rijder, maken ze ook eens kennis met een rondje op een motorfiets

bedankt voor de leuke reacties allemaal

Welkom Henk, zo te lezen aan de reacties zijn er weinig ‘zijPanners’ hier op het forum. Maar ik wens jullie veel succes bij de organisatie! Wellicht kunnen de tweewielers ook een rol spelen…

Welkom Henk en veel plezier op dit forum en met je ST1100. Ook succes met het regelen van 5 zijsPannen voor je pleegkinderen. Wat een geweldig idee. Ik heb helaas geen zijsPan. Groeten DuinPan uit Haarlem

20200915_113500Grossglockner.jpg.ff194a6de83a1e8221dcbae65e028749.jpg