Jump to content

Ben aan een nieuwe helm toe en dacht deze, maar welk Bluetooth communicatie systeem , heb voordien altijd Nolan gereden en Nolan bevalt me zéér goed vermits ik brildrager ben alleen het communicatie systeem is een dikke null !!

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Nolan-N40-5-Beltway-N-Com-Jet-Helmet/SubProducts/Nolan-N40-5-Beltway-N-Com-Jet-Helmet-0029

Featured Replies

Ik heb een 100-5

Hiervoor had ik de voorloper met een bedraad Autocom systeem

Autocom is een goed systeem maar je kunt niet voorkomen dat de 7 polige stekers gaan kraken

Met de aankoop van de nieuwe Nolan ook van hun het Bluetooth systeem erbij genomen

Werkt goed met praten en de Garmin

Als ik binnen de benzine betaal kan ik praten met mijn meisje aan de pomp

Jammer dat je geen goede ervaringen hebt met het Nolan intercomsysteem.

Ik gebruik het zelf wel en ben enorm tevreden. Navigatie,telefoon, duopassagier alles fungeert luid en duidelijk. Ik heb de Nolan helmen inclusief intercom aangeschaft, dus vanaf fabriek zit het er in.

Ik ben tevreden over mijn Noland 100-5

Wel getwijfeld of ik er het N-Com R-Series B901 systeem in zou monteren, voorlopig alleen het remlicht geïnstalleerd.

Inmiddels heeft Nolan de B902 series gelanceerd.

Edited by Tiesemans

• Author

Niet verkéérd verstaan mannen, ben ook altijd tevreden geweest maar al na een paar maanden de batterij al om zeep, nu al reeds de 3de erin en begint ook al na een paar uur te stoppen met werken ?

Heb destijds nieuw af werk voor 2 helmen bijna 1200€ betaald , dan denk je toch ....