Jump to content

Gezocht: linker of rechter kuipdeel waar de opbergvakjes in zitten

Ik heb weer een ideetje voor een klein projectje maar net als met de thermometer die ik in het klokhuis heb ingebouwd wil ik dat niet doen zonder een origineel en onbeschadigd onderdeel achter de hand te houden.

Ditmaal wil ik iets doen in / op de grijze kuipdelen die bovenaan de opbergvakjes hebben en dan langs het blok doorlopen naat beneden.

Dus: heeft er iemand zo'n kuipdeel (links of rechts) over voor een schappelijk prijsje ?

Featured Replies

• Author
Vandaag is het kuipdeel van @elmo in goede orde bij mij afgeleverd dus ik kan vooruit. Dank aan elmo voor de goede deal en het snelle verzenden.

Kan iemand mij vertellen waarvoor de onderste opening is?

Bij mij zitten daar afdek dopjes in maar ik weet nier waar ze voor zijn...

@Turbilence, dat is voor het wisselen voor de bougies , er past een sleutel door .

Edited by Max

Ik schrik mij kapot. "Hoezo zijn dat geen originele gaten"?

Net als @Henk2511 zegt, gewoon met afdekkapjes.

Ik heb ze links en rechts.

Maar nu ik wat beter kijk is het gat misschien idd niet van die kwaliteit die je van origineel mag verwachten....

Ik ben benieuwd.

20210428_222232.thumb.jpg.9293a9ef97d2b5a24f3a5f3236853b5d.jpg20210428_222238.thumb.jpg.3c2519275a8184394344fb245d102b2d.jpg20210428_222217.thumb.jpg.718db6ade8d906366737bfc38aaca573.jpg

Niet geprobeerd. Wel gekeken, lijkt niet echt handig, maar ja......
@Henk, had over een 14 tal dagen twéé bougies die stuk waren van vermoedelijk het fameuze produkt Forté, mijn Mechman ging langs de opening aldaar gemakkelijk naar binnen om de twee linker bougies te wisselen
@Max heb het hier op het forum eens voorbij zien komen dat het inderdaad een prima optie is om bij de lastige bougies te komen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.