Jump to content

Plastic bevestiging, Boutjes en "Trim Clips" ST1300

Heren, verschillende boutjes schroefjes en trim Clips zijn niet helemaal fris meer.

Heeft iemand ervaring met zo'n China made totaal pakket?

TopKuipje.thumb.png.6958e1d38fb3eda8a827f717e153c586.png

Featured Replies

Niet met de RVS boutjes en schroefjes van Ali, maar wel met de clips. Wat me opvalt aan de sets die je bij Ali koopt, is dat de boutjes/schroeven, in tegenstelling tot de originele van Honda, een volledig draad hebben. Risico hiervan is dat je ze te vast aandraait waardoor je de kuipdelen kunt beschadigen. De clips zijn wel oké, als je maar de juiste besteld (er zit verschil in dikte en lengte).

Edited by RRR

Voor de clips heb ik wel eens 1 euro per stuk moeten betalen. Bij ome Ali heb ik diverse zakjes met verschillende maten besteld voor ongeveer 5 euro. Heb nu meer dan 100 clips op voorraad (voor motor en auto) en grijp eigenlijk nooit mis.
  • Author

Ik niet met de RVS boutjes en schroefjes van Ali, maar wel met de clips. Wat me opvalt aan de sets die je bij Ali koopt, is dat de boutjes/schroeven, in tegenstelling tot de originele van Honda, een volledig draad hebben. Risico hiervan is dat je ze te vast aandraait waardoor je de kuipdelen kunt beschadigen. De clips zijn wel oké, als je maar de juiste besteld (er zit verschil in dikte en lengte).

Die boutjes met vol draad ga ik dus niet gebruiken, de maten vd clips is door mij niet achter te komen.....

Op Ebay staat ook wel eea, 10 stuks ( uit china) kost net zoveel al 600 stuks via ali.

Idd wat Cotton ervaart heb ik ook 150 clips in verschillende maten die op de 1300 in iedergeval passen en hun werk goed doe . 7.50 euro. Bij Ali.

En zou er 1 breken dan heb je er nog 140.