Jump to content
Durf te vragen: heeft iemand in regio west brabant toevallig een keerringdrijver voor de poten?? Ga voor en achter hyperpro monteren...alvast bedankt gr kees

Featured Replies

Ik woon niet in de regio, maar heb verschillende. (Nee leen ik niet uit, ik leen eerder mijn vrouw uit, dan gereedschap of aanhangers.. altijd ellende met lenen gehad, terwijl je zelf voor duizenden euro's investeert in goed gereedschap).

Overigens kost zoiets maar 20,- (nieuw) bij Louis in Tilburg... steekwoord vorkkeerringdrijver.. Als je meerdere keren een keerring moet vervangen, wordt kostprijs per handeling ook steeds minder.. ;)

Of anders een stuk PVC buis van 50 mm? (is een (budget)oplossing, maar sommigen doen het hiermee). Wellicht dat andere forummers zoiets willen uitlenen?

gr.

Oooosterling

• Author
hee ad dat weet ik toch dat ik welkom ben bij jullie...ik woonde eerst in etten leur weet je nog lol....maar heb ook dankzij deze upgrade weinig centjes meer over
wat al gemeld is, pvc buis van 50mm, halve meter lang. Werkt perfect gebruik ik al jaren inmiddels.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.