Jump to content

Featured Replies

• Author

20210417_122401.jpg.332dc11d31156353eefdd5179fc32d7e.jpg20210417_122656.jpg.46e4b9fe10e2e3618cf52c1819e50344.jpg

De beloofde foto's

Beetje veel zon qua belichting , maar k klaag verder niet hoor ;)

Komt uit 2006 maar eerste registratie in NL staat er 2018, zoals ie overkomt(goed bekeken) is ie als nieuw en was ook de reden dat ik 'm wilde , 'K was verkocht.

Echt veel onder boven .links rechts bekeken en alles lijkt als nieuw !.. 54750 km gelopen (de motor dan he )

Heb er gelijk een gimball op laten zetten , deden ze gelijk en gratis ..top..zodat ik mijn Telefoon weer kan zien (navigatie)

Ook heb ik weer led strips besteld welke ik denk ik nu aan de bovenkant spiegel ga monteren.. kan inderdaad zoals velen hier ook al vaststelden amper de richting aanwijzing zien.

Had hem op de ST1100 aan de zijkant spiegels maar daar zit hier een rubber flapje dus dan maar erboven .

Als ze erop zitten plaats ik wel een foto..net besteld (china)

Ben een gelukkig Pan Mens:writing-smiley:

Edited by MartinN

• Author

En de 1100 ingeruild?

Yep..te weinig ervoor I know maar handelde t mooist en kreeg dikke korting (75%) nieuwe laarzen erbij, wilde deze toch te graag en wachten is niet mijn sterkste kant in dit geval.

[automerge]1618661765[/automerge]

Nu nog zoeken welke maat U slot ik moet hebben zodat ie netjes onder de buddy past ...s zoeken hier op t forum of er iets over gezegd is

Mooi voortbewegingsvoertuig ! .....ik Weet niet zeker of dit de woordwaarde haalt van 20 punten maar Goed ....

Veel leesplezier en veilige kilometers toegewenst!! :vroem:

• Author

Ja idd.. Tis een grijze maar heeft meer accenten in zich(net als zijn eigenaar ) en idd ook net hoe 't licht erop valt..

Gisteren op ebay helibar gevonden.. Van Tour Performance.. Als die binnen is zet ik hem erop.. Gaat nog wat lekkerder sturen.

Screenshot_20210418-093055_eBay(1).jpg.78c5459c3a283dd75b1424d44385f3df.jpg