Jump to content

Gisteravond heeft Cees (MBR) een nieuw setje Dunlop Roadsmart 3 om m'n velgen getrokken.

Dat was geen overbodige luxe.

De voorband had dik 13k ervaring en was aardig op , de achterband zat er op een paar honderd kilometer na 20k onder.

Hoewel er nog wel wat profiel op zat was 'ie niet meer echt lekker rond.

Bovendien liep hij zachtjes leeg. Waarschijnlijk op de prop die er al bijna 15k in zat....

Zojuist lekker in het zonnetje de wielen weer onder de fiets geknutseld.

Morgen onderweg naar het werk weet genieten van een super licht sturende Pan.

Edited by W. Boom

Featured Replies

Met een pilot 4 doe ik +/-12000 km, maar vervang hem wel op tijd.

Mijn bandje gaan er af, dat deze minimaal 2 a' 2.5 mm groef heeft, ik neem geen risico.

• Administrators

Ik ben net aan een nieuw setje Pilot Road 5 toe. Een goeie 12.000 km eronder gezeten, met mijn rijstijl is dat niet heel slecht. Wat een GRIP die slofjes!! Nat, droog, maakt niks uit.

Overigens heeft Michelin 'Pilot' laten vallen; zo'n band heet dus nu een Road 5.

• 2 weeks later...

Ik heb had met 1100 en nu 1300 Pilot Roads er onder

Denk dat er niet echt slechte banden meer zijn maar deze zijn wel erg goed in de regen

In de regen ben ik wel wat voorzichtiger ''witte strepen en richels'' maar met deze band kun je goed door een rotonde of bocht

je haalt eruit wat voor een ieder interresant is

ik bel ook rond .. nu een set voor 199 euri incl die 30 euri retour

fantastische deal!!! denk ik

@Jan Pan, in principe moet/mag iedereen altijd weten wat hij/zij zelf doet...

Ik schrijf ook dat ik het niet doet en wel om dezelfde redenen als die jij noemt. enkel is het bij geen gevoel maar echt een kwestie van..

tuurlijk is het een goede deal,

echt een eenmalige deal .. de gunfactor heeft mijn broertje echt hoog in het vaandel staan.

hij houdt het motorrijden voor mij nog echt betaalbaar.

Ik heb zaterdag al besteld bij @waffie en kreeg vandaag een bericht dat ze binnen zijn.

Deze week worden ze al op de velg gelegd.

En eind juli een andere set voor mijn reserve velgen waar ik mee op reis vertrek.