Jump to content

VERKOCHT -- Puig (hogere) kuipruit, type VS2 (Touring, +13 cm t.o.v. origineel) voor een ST1100(A)

Forumleden,

Hierbij bied ik een Puig vervangingsruit te koop aan, het betreft uitvoering VS2 (Touring), een ca. 13 cm hogere ruit dan de standaard gemonteerde ruit voor een 1100 Pan European. De kleur van de ruit ligt tussen volledig transparant en "rauchgrau" zoals ik het zou omschrijven, maar hierover geven foto's ook meer duidelijkheid.

Conditie van de ruit is bijna nieuw, enige "beschadiging" is een plekje rondom het onderste boutgat (zie foto).

Ook niet geheel onbelangrijk (voor onze toerbroeders die Duitsland bezoeken), de ruit is voorzien van een KBA nummer, en bijbehorende "ABE" document wordt eveneens meegezonden. De ruit heeft bij mij er 1 (proef)rit opgezeten (bij aankoop), maar voor mij persoonlijk geen oplossing, en ik ben terug gegaan naar de originele ruit.

Prijsvoorstelling 85,-

Overigens heb ik veel liever een ruilvoorstel, en dan ruilen tegen een MRA Varioscreen óf een krasvrije, goede originele kuipruit. Indien het een originele kuipruit betreft, een lager model zoals deze begin jaren '90 werden uitgeleverd in Duitsland (lager dan de NL versie), zou helemaal ideaal zijn. Originele ruit die er nu op zit voldoet voor mij ook niet (aanwezige windgeruis, ondanks dragen van ottoplastieken), dus wil ik experimenteren met inkorten van een originele ruit óf een MRA Varioscreen proberen.

Vragen, opmerkingen e.d.? Ik verneem graag van je,

groet'n,

Oooosterling

IMG_0160.thumb.jpg.955a4eab654aaccadc393e2a16480474.jpg

IMG_0162.jpg.e3b5d6dd90b33f9fc9bc8886ba2ff931.jpg

IMG_0161.jpg.ad65c93847ea45291821848fa47bfc11.jpg

Featured Replies

Stuur dit het even door naar een collega van mij..

Waar moet dit evt weg gehaald worden?

antwoord mag ook via PB

• Author

Ruit kan gehaald worden in het grensgebied van NL/DE, ter hoogte van Twente (omgeving Ootmarsum). @Wim ik heb je een email gestuurd met details.

Groet'n,

Oooosterling

Hey hoi

ik heb de foto doorgestuurd naar mijn collega, heb alleen (nog) niets van hem gehoord..;-(

zal nog eens vragen wat hij nou wil.

Zoeven even contakt gezocht met collega, en hij ziet er toch vanaf, de domkop, hij heeft nu een standaard scherm, welke kleiner is als deze...

Helaas, tis niet anders.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.