Jump to content

Afscheid van de Pan European

Goedemiddag motorvrienden,

Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen na ruim een jaar afwezigheid.

Zoals een aantal wellicht heeft meegekregen heb ik begin vorig jaar een ongeluk met de motor gehad. Dit heeft onder andere geleid tot een aantal botbreuken. Inmiddels gaat het redelijk goed. Maar ik loop nog wel bij de fysio voor mijn linkerarm. Dat is de reden dat ik helaas moet besluiten om afscheid te nemen van mijn trouwe Pan. Ik heb het al een tijd proberen uit te stellen. Mijn linkerarm is echter (voorlopig?) te zwak om de zware buffel überhaupt op de standaard te zetten.

Mocht je iemand weten die interesse heeft stuur me vooral een PB. Het is een bordeaux rode 1100 uit 1992. Hij heeft zo'n 2,5 maand voor het ongeval nog een onderhoudsbeurt gehad tijdens (één van) de laatste techniekdagen voor de lockdown. Toen mocht je nog gewoon bij elkaar komen. ;)

Ik dank jullie voor de gastvrijheid en de tips die ik heb mogen ontvangen!

Ik wens jullie allemaal veel veilige kilometers.

Groet,

Herman

Schade14-01-20208.thumb.JPG.0f5f0897b3d1350fd6c99d7466f9b381.JPG

Featured Replies

Wat een vervelende reden om afscheid van je Pan te moeten nemen Herman! Heb je wellicht iets lichters op het oog, of stop je met motor rijden?

Hoe dan ook, veel sterkte en succes met verder herstel en je mag hier gewoon mee blijven lezen hoor! Wie weet wat de toekomst brengt!

Hopelijk komt het allemaal weer goed,

je bent toch iets te jong om te stoppen met motorrijdend hé.

Sterkte vanuit het zuiden des Landes ! Bloed kruipt waar het niet gaan kan zeg ik maar , wie weet wat de toekomst brengt ! :vroem: Positief blijven !

Hoi Herman, wat vervelend om te lezen dat je een ongeluk met je motor hebt gehad. Nog vervelender dat de gevolgen tot op de dag van vandaag nog aanwezig zijn.

Ik herinner je me nog goed van op de laatste TDT. Het was je eerste bezoekje aan de TDT, je had je motor nog niet zo heel lang. Er werd tijdens die dag zo'n beetje alles aan je motor vervangen waar een Pan 1100 aan kan lijden en je reed naar huis met een heel andere machine.

Spijtig dat je je motor om deze reden moet verkopen, maar het is wel heel begrijpelijk.

Heel veel sterkte en geduld met je herstel en mogelijk zien we elkaar op een volgende TDT, misschien met een andere motor.

Eerst zorgen voor je revalidatie.

Het gaat je goed!!! :Smile:

Het gaat goed komen Herman ! Revalidatie heeft nu eenmaal tijd nodig. Het zijn vooral de laatste loodjes die zwaar gaan wegen: de vooruitgang is dan minder merkbaar. Toch volhouden dan.

Ik duim voor je !

Spreuk van mijn oma: " Het komt te paard, het gaat te voet weg." Hoe simpel, maar hoe waar!" :Smile:
Wens je nog een goede revalidatie toe, komt goed ...niet opgeven !

Succes met de verdere revalidatie Herman.

Maar stel dat je binnen een paar maanden terug de draad kunt opnemen met rijden , en je Pan is weg ..... ?

• Author

Dank voor de mooie reacties. Dat maakt dit zo'n geweldig forum!

Of ik weer zal motorrijden? Ik blijf hopen van wel. Maar dat zal in ieder geval niet de huidige Pan zijn. Die is voorlopig sowieso te groot en te zwaar. Of en wat er voor in de plaats zal komen weet ik nog niet. Wel iets lichter waarschijnlijk, maar de tijd zal het leren.

De TDT was inderdaad een bijzondere ervaring @PanEuRoel. Behalve wat schade aan de zijkant is de motor motorisch in orde!

Nogmaals dank allemaal en hopelijk tot ooit weer ziens.

Veel sterkte met verder herstel. Echte kippesoep getrokken van bijv bot van biologische kip bevorderd botherstel en voed je merg. Gr rick karg

Herman,

heel veel herstel toegewenst en een suzuki vstrom 650 kan voor jouw misschien de oplossing zijn. Super licht en vinnig

grts

@PanEuRoel

@Henk2511

Mijn oma zei altijd: "Ben je daar weeral om snoepgeld.":pardon:

Spijtige beslissing, de Pan is inderdaad echt wel een zware brommer maar zo fel heb je je linkerarm toch niet nodig om em op de middenbok te zetten. Gewoon vasthouden en begeleiden, niet?

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.