Jump to content

Vroeg me af of iemand al een 1 april grap uitgehaald heeft of er zelf ingetrapt is ??

:)

tot nu toe ben ik er van verschoont gebleven Yahoo:

Featured Replies

Vandaag onze yamaha Virago verkocht, belt de nieuwe eigenaar z'n verzekeraar. Die geeft aan dat de wa verzekering €600 per jaar gaat kosten. Je had z'n gezicht moeten zien...

Ik heb daar al heel wat jaren eigenlijk geen last mee dat ik in een 1 april grap trap.

Net of dat ik daar een automatisch mechanisme voor heb ontwikkeld en daar altijd op bedacht ben op die datum.

Misschien dat mijn verjaardag daar in mee helpt.

Een elektrisch rolluik gekocht voor mijn motorhok. Kom 9 lamellen te kort.
Ok dan, een van de leukere, jaren geleden. De Zoo van Antwerpen had laten weten dat ze de stokken waar destijds de papegaaien op zaten gingen schilderen en of mensen voor een dag of twee een papegaai wilden huisvesten. Ze moesten zich dan komen aanbieden met een kooi die groot genoeg was. Er stond een rij van zeker twintig man voor de ingang toen ik er voorbij fietste op weg naar mijn werk. Was zo rond 1985.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.