Van af aanstaande vrijdag hopen wij jou te mogen verwelkomen in ons gezin
Zijn Naam is Buddy momenteel is hij 9 bijna 10 weken oud
Ik en mijn Vriendin hebben er al vaak over gehad om tegen de tijd dat wij aan kinderen willen beginnen
er ook meer tijd vrij komt voor een hond. Deze tijd is nu aangebroken en zijn wij helemaal klaar voor Buddy.
Haha ik weet waar ik aan begin... Kinderen :babycry: Gelukkig zit motorrijden er bij mij en ook mijn vriendin in de genen dus over+/- 1 jaar a 1.5 jaar komt er weer een motor rijder in spe bij :biker:
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Van af aanstaande vrijdag hopen wij jou te mogen verwelkomen in ons gezin
Zijn Naam is Buddy momenteel is hij 9 bijna 10 weken oud
Ik en mijn Vriendin hebben er al vaak over gehad om tegen de tijd dat wij aan kinderen willen beginnen
er ook meer tijd vrij komt voor een hond. Deze tijd is nu aangebroken en zijn wij helemaal klaar voor Buddy.
Haha ik weet waar ik aan begin... Kinderen :babycry: Gelukkig zit motorrijden er bij mij en ook mijn vriendin in de genen dus over+/- 1 jaar a 1.5 jaar komt er weer een motor rijder in spe bij :biker: