Jump to content

Even (+/- 15 jaar) iets leuks in tijden van Corona

Van af aanstaande vrijdag hopen wij jou te mogen verwelkomen in ons gezin

Zijn Naam is Buddy momenteel is hij 9 bijna 10 weken oud

Ik en mijn Vriendin hebben er al vaak over gehad om tegen de tijd dat wij aan kinderen willen beginnen

er ook meer tijd vrij komt voor een hond. Deze tijd is nu aangebroken en zijn wij helemaal klaar voor Buddy.

Haha ik weet waar ik aan begin... Kinderen :babycry: Gelukkig zit motorrijden er bij mij en ook mijn vriendin in de genen dus over+/- 1 jaar a 1.5 jaar komt er weer een motor rijder in spe bij :biker:

Buddy.jpg.57996fd8e0a1738996534aa15f7d3d67.jpg

• Replies 51
  • Views 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Haha ik weet waar ik aan begin... Kinderen :babycry: Gelukkig zit motorrijden er bij mij en ook mijn vriendin in de genen dus over+/- 1 jaar a 1.5 jaar komt er weer een motor rijder in spe bij :biker:

Da's wel een lange zwangerschap zulle. :jin:

Van af aanstaande vrijdag hopen wij jou te mogen verwelkomen in ons gezin

Zijn Naam is Buddy momenteel is hij 9 bijna 10 weken oud

Ik en mijn Vriendin hebben er al vaak over gehad om tegen de tijd dat wij aan kinderen willen beginnen

er ook meer tijd vrij komt voor een hond. Deze tijd is nu aangebroken en zijn wij helemaal klaar voor Buddy.

Lief beestje!!! Veel plezier er mee!

• 3 weeks later...
  • Author

@Dik ST1300 haha nice mooie Collie, je hebt ze ook met zijkofertjes hoor (Zie bijlage)

[uSER=3555]@PurplePan1100[/uSER] Dankje plezier hebben we zeker maar niet alleen tijdens de puppy tijd hoor :) waarschijnlijk zn leven lang hoop ik:p

Hond(a).png.7a5eb44bd9d3ce8776d09d12e8da9994.png

Voorbije weekend onze adoptie-dochter bezocht voor de eerste keer, gelukkig was er onmiddellijk een klik.

Nog even tanden bijten, half Mei mogen we haar afhalen. Hopelijk zal het klikken met onze adoptie-zoon .

Voor alle duidelijkheid, het gaat over de kat.

:Biggrin

IMG_8313.thumb.JPG.c9c8158ce7c4f369bebc1fb0b1d84d85.JPG