Na een lang en mooi avontuur in het Hoge Noorden heb ik besloten om de Rode Duivel te verruilen voor een Tracer 900. Super Tenere. De Pan 1300 is een geweldige motor, maar voor mijn doen is hij iets te zwaar. Dus doe ik qua gewicht en kracht een stapje terug.
Ik heb de prijs naar beneden aangepast. Motor staat nu buiten onder een hoes, maar kan daar natuurlijk niet lang blijven staan.
Prijs: € 4950,-
ST 1300 ABS, Bouwjaar 2008, een rooie.
Kilometerstand: 60000
3 USB aansluitingen (waarvan 2 in links kastje)
GPS en GSM steun (van MarcPan),
Topsellerie zadel in twee aparte delen, in hoogte verstelbaar (3 standen) (en erg comfortabel)
Originele topkoffer
Banden in goede staat, elk ongeveer 6 000 km mee gereden.
Nieuwe accu. Nieuwe linkerspiegel (nog te monteren)
Onderhoudsboekje aanwezig, laatste groot onderhoud op 41 000 km (dec. 2019). Olie en oliefilter zijn vervangen op 59 500km.
Motor heeft altijd binnen gestaan.
Minpuntjes:
Handvatverwarming doet het niet.
Ik heb er een schuiver mee gehad, de linker spiegel is gebarsten. De spiegelkap is gelijmd, daar zie je nog sporen van. Eventueel te vervangen, hoewel ik dat zelf niet nodig vind. Het topkuipframe was verbogen en heb ik vervangen. Linkerkuipdeel was gebarsten en is hersteld.
Richtprijs: € 4950,-
Thuisbasis: Vorst (B)
Tegen reiskostenvergoeding wil ik hem eventueel wel naar het nieuwe baasje brengen. :jin:
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Mijn Rode Duivel zoekt een nieuwe eigenaar.
Na een lang en mooi avontuur in het Hoge Noorden heb ik besloten om de Rode Duivel te verruilen voor een Tracer 900. Super Tenere. De Pan 1300 is een geweldige motor, maar voor mijn doen is hij iets te zwaar. Dus doe ik qua gewicht en kracht een stapje terug.
Ik heb de prijs naar beneden aangepast. Motor staat nu buiten onder een hoes, maar kan daar natuurlijk niet lang blijven staan.
Prijs: € 4950,-
ST 1300 ABS, Bouwjaar 2008, een rooie.
Kilometerstand: 60000
3 USB aansluitingen (waarvan 2 in links kastje)
GPS en GSM steun (van MarcPan),
Topsellerie zadel in twee aparte delen, in hoogte verstelbaar (3 standen) (en erg comfortabel)
Originele topkoffer
Banden in goede staat, elk ongeveer 6 000 km mee gereden.
Nieuwe accu. Nieuwe linkerspiegel (nog te monteren)
Onderhoudsboekje aanwezig, laatste groot onderhoud op 41 000 km (dec. 2019). Olie en oliefilter zijn vervangen op 59 500km.
Motor heeft altijd binnen

gestaan.
Minpuntjes:
Handvatverwarming doet het niet.
Ik heb er een schuiver mee gehad, de linker spiegel is gebarsten. De spiegelkap is gelijmd, daar zie je nog sporen van. Eventueel te vervangen, hoewel ik dat zelf niet nodig vind. Het topkuipframe was verbogen en heb ik vervangen. Linkerkuipdeel was gebarsten en is hersteld.
Richtprijs: € 4950,-
Thuisbasis: Vorst (B)
Tegen reiskostenvergoeding wil ik hem eventueel wel naar het nieuwe baasje brengen. :jin:
Edited by tManneke