Ik heb enkele micro sd kaartjes die ik gewoonlijk gebruik om muziek op te zetten die ik dan afspeel via mijn slimme foon.
Zo heb ik een kaartje met muziek op dat ik dan via de Blue T afspeel op de moto.
Ik wilde echter die muziek verwijderen , nieuwe muziek downloaden en op die kaart kopiëren.
Het kaartje gaat in een kaartlezer , de pc herkent het kaartje niet.
Het kaartje gaat in een adapter die ik dan in de kaartlezer steek en de kaart wordt wel herkent.
Dan het kaartje formateren , dit lukt niet omdat ik de vermelding krijg ,
Dr Google aan het werk gezet en deze vond wel enkele oplossingen.
Zet de schuifknop van de adapter omhoog , heb ik gedaan.
Resultaat , beveiligd tegen schrijven.
Dan dit toegepast ,
Stap #4: schrijfbeveiliging verwijderen met Diskpart of Command Line
Om dit te doen, hier is de procedure
Bevestig eerst uw schrijfbeveiligde SD-kaart op uw computer
Ga naar de opdrachtprompt, typ diskpart en druk op invoeren
Typ “list disk” en druk op invoeren. Dit toont u alle aangesloten apparaten op uw computer, zoals uw interne harde schijf, SD-kaart, enz.
Typ “select disk < nummer van je schijf >“. Bijvoorbeeld: “select disk 1” voor SD-kaart. Wees voorzichtig tijdens het invoeren van het nummer; zorg ervoor dat je de kenmerken van de interne harde schijf niet verandert
Typ opnieuw bij de opdrachtprompt “attributes disk clear readonly” en druk op invoeren
Om nu diskpart te beëindigen, typ “exit” en druk op invoeren
Voer nogmaals “exit” in en druk op invoeren om uit de opdrachtprompt te komen
Als het probleem nog steeds niet is opgelost, gaat u naar de volgende stap.
Stap #5: ontgrendel de schrijfbeveiliging op de SD-kaart met Regedit
Met behulp van het register kunnen de meeste fouten en problemen eenvoudig worden opgelost. Ik hoop dat dit je probleem ook zal oplossen! Ga door deze stappen,
Zoek in het startmenu naar “REGEDIT” en open de ‘Register-editor’
Navigeer naar de volgende sleutel: “Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies”
Aan de rechterkant van de REGEDIT vind je schrijfbeveiliging, dubbelklik erop en verander de waarde tussen 1 en 10 en sluit de REGEDIT
Start nu uw computer opnieuw op en sluit uw SD-kaart aan. U vindt er geen schrijfbeveiliging meer op
Diskpart werkt niet , het beveiligd tegen schrijven blijft.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik heb enkele micro sd kaartjes die ik gewoonlijk gebruik om muziek op te zetten die ik dan afspeel via mijn slimme foon.
Zo heb ik een kaartje met muziek op dat ik dan via de Blue T afspeel op de moto.
Ik wilde echter die muziek verwijderen , nieuwe muziek downloaden en op die kaart kopiëren.
Het kaartje gaat in een kaartlezer , de pc herkent het kaartje niet.
Het kaartje gaat in een adapter die ik dan in de kaartlezer steek en de kaart wordt wel herkent.
Dan het kaartje formateren , dit lukt niet omdat ik de vermelding krijg ,
Dr Google aan het werk gezet en deze vond wel enkele oplossingen.
Zet de schuifknop van de adapter omhoog , heb ik gedaan.
Resultaat , beveiligd tegen schrijven.
Dan dit toegepast ,
Stap #4: schrijfbeveiliging verwijderen met Diskpart of Command Line
Om dit te doen, hier is de procedure
Als het probleem nog steeds niet is opgelost, gaat u naar de volgende stap.
Stap #5: ontgrendel de schrijfbeveiliging op de SD-kaart met Regedit
Met behulp van het register kunnen de meeste fouten en problemen eenvoudig worden opgelost. Ik hoop dat dit je probleem ook zal oplossen! Ga door deze stappen,
Diskpart werkt niet , het beveiligd tegen schrijven blijft.
Regedit werkt ook niet omdat ik in deze regel ,
“Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies”
\StorageDevicePolicies , niet kan selecteren in het register editor.
4 Methodes gebruikt om die schrijfbeveiliging eraf te krijgen en geen enkele lukt.
Een andere adapter lukt ook niet.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen ?