Jump to content

Onder mijn vorige St1300 had ik volgens mij hyperpro heavy duty veren zitten , vorige voor mijn nieuwe aanwinst ook weer de heavy duty veren besteld , wordt ik na een half uur door hyperpro gebeld, dat deze veren eigenlijk alleen voor politie, ambulance en anwb, of voor altijd met duo passagier en zware bepakking zijn.

Wie rijden er allemaal nog meer met de heavy duty veren van hyperpro??

groet,

Robert

• Replies 55
  • Views 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik, bewust oom gevraagd omdat ik bijna altijd een pasagier heb...of vrouw of dochter.

Rij ik alleen...dan is de vering iets te hard en vreemd bij kleine oneffenheden.

Rij je grotendeels alleen....zou ik het afraden omdat hyperpro al stugger zijn

rimconator , ik heb er op 40 jaar vele hyperpro's geplaatst .. bij de zwaarste heb ik er zeer veel terug moeten verwijderen omdat ze elk putteke in de weg voelden

rimconator , ik heb er op 40 jaar vele hyperpro's geplaatst .. bij de zwaarste heb ik er zeer veel terug moeten verwijderen omdat ze elk putteke in de weg voelden

Dat geldt dan voor jou, misschien niet voor iedereen.

tja rimconator dat geld voor mij en een 15 andere pan rijders die de zwaarste er terug af haalden ( goed op vakantie met 2 personen en veel bagage .. maar blijkbaar heb jij er geen problemen mee en zo zullen er nog zijn . proberen proef te rijden met beide veren en raad vragen bij hypperpro zelf

Als ik op de link van @Rimconator klik lees ik dit als eerst:

"Hyperpro Verensets Honda ST 1300 A Pan European 2002-2018, heavy duty, altijd veel bagage en passagier."

Dus als je meest solo rijdt zou deze te veel van het goede zijn.

• 2 months later...
  • 1 month later...

Dringende vraag!!!!

Hoe kan ik herkennen dat een 2de hands schokbreker geschikt is voor mijn pan ST1300 en of deze nog in goede staat is?

Ik zag op een website dat er ergens in NL schokbrekers worden verkocht (2de hands) met in de beschrijving de staat ervan, en het aantal km's.

Die aantal km's hoe wordt dat bepaalt? Wordt dat door schokbreker geregistreerd of wordt er daar dan gekeken naar de kilomterstand van de moto waar ze hem op die moment onderuit halen?

Het is maar dat ik zaterdag met moto op reis vertrek ... en bij nazicht blijkt dat achter schokbreker op is ( stuk is / aan vervanging toe is).

Vandaar mijn vraag (dringende vraag).