Jump to content

Beste forumleden,

Dank voor het toelaten tot het ST1100-ST1300 forum! Na diverse motoren, waaronder een 500-four, ST1100 en Goldwing GL1500 vond ik nu de tijd rijp voor een moderne (voor mij dan...en dat zijn ze ook nog steeds.) ST1300. Een mooie gevonden uit 2004. Compleet model met aardig wat zaken erop en nog geen 57000km. Kan nog lang mee!

Ik woon in het mooie en ruime Hoge Noorden, Delfzijl. Verder kun je ook niet.. :)

Mijn ervaring is dat je op een forum een hoop antwoorden op je vragen kunt krijgen. Ik verwacht dat hier ook en misschien kan ik er ook een paar beantwoorden..

Nog veel mooie en vooral veilige km's!

IMG_8114.JPEG.53e10713d422808421c6d2d095139f4c.JPEG

Featured Replies

• Author

Welkom vanuit een iets zuidelijker Hoge Noorden, Harkstede.

Afstanden bestaan niet met een Pan Haha...

Welkom op dit forum Jan, ja nog een noordeling er bij.

Wie weet kunnen we in de toekomst samen rijden naar de TDT( als de Corona voorbij is.)

• Author

Welkom Jan op dit forum.

Wat betreft het krijgen van antwoorden , hmmmm.

Wij zijn erg zwijgzaam en sommigen kunnen niet zwijgen en anderen verkopen veel onzin.

ligt er denk ik ook aan hoe je de vraag stelt maar ik ga het meemaken...

[automerge]1616783092[/automerge]

Welkom op dit forum Jan, ja nog een noordeling er bij.

Wie weet kunnen we in de toekomst samen rijden naar de TDT( als de Corona voorbij is.)

Vast wel!