Zoals sommige misschien al weten ben ik bezig met mijn ruilproject genaamd 'Bigger and Better'. Ik ben begonnen met een vliegenmepper en deze heb ik geruild. Onderhand heb ik thuis dus een Pan European 1100 staan.
Ik heb ondertussen best veel mensen gesproken over deze motor en hier op het forum onderzoek gedaan. Het wordt langzaam weer mooi weer, dus lijkt het mij een goed jaar om deze motor te ruilen.
Graag zou ik willen weten wat jullie als 'kenners' van deze motor vinden. Ook zou ik graag willen weten wat jullie denken wat de waarde hiervan is.
Naast bouwjaar en kilometers, waar kijken jullie nog meer naar om de waarde te bepalen?
Even over mijn motor:
Honda 1100 c V4
100pk
85.000 kilometers
water gekoeld en Cardan aangedreven.
De motor heeft net een beurt gehad met onder andere:
- 2 nieuwe banden
- Het complete uitlaad systeem is vervangen (rvs)
- remrevisie uitgevoerd incl. remblokken
Daarnaast heeft een bekende op de motor gereden. Hij vertelde dat hij goed in balans was want hij kon er met losse handen op rijden.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hallo Iedereen,
Zoals sommige misschien al weten ben ik bezig met mijn ruilproject genaamd 'Bigger and Better'. Ik ben begonnen met een vliegenmepper en deze heb ik geruild. Onderhand heb ik thuis dus een Pan European 1100 staan.
Ik heb ondertussen best veel mensen gesproken over deze motor en hier op het forum onderzoek gedaan. Het wordt langzaam weer mooi weer, dus lijkt het mij een goed jaar om deze motor te ruilen.
Graag zou ik willen weten wat jullie als 'kenners' van deze motor vinden. Ook zou ik graag willen weten wat jullie denken wat de waarde hiervan is.
Naast bouwjaar en kilometers, waar kijken jullie nog meer naar om de waarde te bepalen?
Even over mijn motor:
Honda 1100 c V4
100pk
85.000 kilometers
water gekoeld en Cardan aangedreven.
De motor heeft net een beurt gehad met onder andere:
- 2 nieuwe banden
- Het complete uitlaad systeem is vervangen (rvs)
- remrevisie uitgevoerd incl. remblokken
Daarnaast heeft een bekende op de motor gereden. Hij vertelde dat hij goed in balans was want hij kon er met losse handen op rijden.
Voor meer foto's: www.tomkrooshof.nl
Kan iemand mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groeten
Tom krooshof