Jump to content

Heb deze rugleuning in Amerika gevonden, bij Grasshopper. Prijs is goed te doen, maar dan komen er transportkosten $50 en import- en inklaringskosten van €27,50 bij

4A60E613-9E30-4E7A-B757-64C13BF886D0.jpeg.fe582200276d5cabd37a8581c17110f2.jpeg

Featured Replies

• Author

Zit dat nou zoveel beter? Hoe is het voor je achteropzitter? Lelijk vind ik het niet . .

Je zit veel vaster in het zadel, hetgeen de rijvaardigheid ten goede komt. Verder is het comfortabel. Wel moet Corbin zadel in laagste stand, maar dat is voor mij met 1.89m geen probleem.

Die rugleuning heeft niets met toename van rijvaardigheid te maken.

Dat het comfortabel is (Voor sommigen) zal ik overigens niet betwisten.

Rijvaardigheid haal je niet uit een rugleuning, wel uit gerichte training.

Het zou juist wel eens tegen de rijvaardigheid kunnen werken! De bewegingen van de motor voel je het eerst in je zitvlak en met name je heupen. Ook stuur je de motor met je heupen. Als je comfortabel tegen een rugleuning gaat hangen, mis je een gedeelte gevoel vanuit je heupen.

Als dit abacadabra voor je is, wordt het tijd om een VRO of gelijkwaardige vervolgcursus te gaan volgen, sowieso aan te raden overigens!

• Author

Bij buddy fashion heb ik vele jaren geleden mijn Corbin zadel gekocht

[automerge]1617468654[/automerge]

Zit dat nou zoveel beter? Hoe is het voor je achteropzitter? Lelijk vind ik het niet . .

Geen probleem voor bijrijder en ik vind het een plezierig

• Author

speciaal voor de Pan 1300 ?? hoe word deze bevestigd ??

Aan de achterkant van je rijderszadel. Bij standaardzadel kwestie van twee bouten, bij Corbin even twee gaten in plaat onder zadel boren