Jump to content

aansluiting USB lader links voor op onbekende kabel

Hallo, tijdens het zoeken naar een over het contact voedingskabel kwam ik deze tegen. Ik weer nu niet waar hij orgineel voor is maar vond het een mooie oplossing of toch maar niet?20210321_124945.thumb.jpg.0bed2fdb8661cee53573b74e40baf33b.jpg

Featured Replies

Is dat de bundel van de quartet harnass? Die aansluitingen zijn er voor bedoeld om accesoires aan te sluiten, dus dan is het goed. Ik zou de boel wel even schoon maken.
  • Author
bedankt voor je reactie. Het zit ter hoogte van de spiegel. ik heb de draden nog niet terug geleid naar het harnas. vorige eigenaar heeft alles met vasaline gemonteerd. heeft voor en nadelen. wordt inerdaad even poetsen.20210321_152326.thumb.jpg.156dd169cbff6d565d7c8189d3e1cdbb.jpg

Edited by Kuif65

bedankt voor je reactie. Het zit ter hoogte van de spiegel. ik heb de draden nog niet terug geleid naar het harnas. vorige eigenaar heeft alles met vasaline gemonteerd. heeft voor en nadelen. wordt inerdaad even poetsen.[ATTACH type=full" alt="20210321_152326.jpg]41459[/ATTACH]

Oopsie, ik kreeg een licht druk op de borst bij het zien van deze foto.

Bij mij zit een aanstekerplug in het linker opbergvakje, nu is deze over het contact aangesloten en ik wil hem "rechtstreeks" opde stroomvoorziening om de plug als druppellader te kunnen gebruiken.

Het is me onduidelijk hoe ik het makkelijkst bij het opbergvakje kan komen om de bedrading om te leggen.

Ik hoef toch niet de het hele plaatwerk te demonteren......Help

Tja Edmund, je zult toch het plaatwerk moeten verwijderen om bij het opbergvakje te kunnen komen.

Het is niet moeilijk hoor, je doet er wel verstandig aan om je eerst even in te lezen.

• Moderators
Edmund, kijk even bij de downloads , daar staat een Powerpoint hoe stap voor stap de boel kunt demonteren. Daarnaast kan je de handige a-4tjes gebruiken van Panman1100, ook in de download, waar je de boutjes op kunt leggen zodat je ze weer op de juiste plek kunt terugmonteren.