Jump to content

Featured Replies

Ben er niet kapot van.

Altijd de zorg over dat de batterij opgeladen is als je onderweg bent.

Heb liever een pomp die ik aan de motoraccu kan hangen.

(Tijdens gebruik wel de motor laten lopen, anders kom je niet meer weg na oppompen van de band.)

• Author

Ben er niet kapot van.

Heb liever een pomp die ik aan de motoraccu kan hangen.

(Tijdens gebruik wel de motor laten lopen, anders kom je niet meer weg na oppompen van de band.)

ik heb in de garage compressor, maar altijd gedoe met kabel ontwarren, uitpakken etc. hoop herrie

Deze gewoon erbij, snel om ff 0.2 bar erbij te pompen dus. En ook op motor 5vdc 2a voor opladen dus onderweg ook geen probleem.

Ik heb bij oom alie maar een besteld. Ik kon kiezen verzending vanuit China (€0)Spanje(€10) of Frankrijk(€8). Hollander als ik ben toch maar e Frankrijk gekozen. Weet niet wat de ned douane aan invoerrechten gaat bereken als hij uit china komt.

Ben benieuwd hoe snel hij geleverd wordt.

xiaomi-xiaomi-mi-draagbare-luchtpomp.jpg.9f30ddcbe9447acaac6d64c6d06febe6.jpg

• Author

Ik heb bij oom alie maar een besteld. Ik kon kiezen verzending vanuit China (€0)Spanje(€10) of Frankrijk(€8). Hollander als ik ben toch maar e Frankrijk gekozen. Weet niet wat de ned douane aan invoerrechten gaat bereken als hij uit china komt.

Ben benieuwd hoe snel hij geleverd wordt.

staat een hollandse website in post #1 ;-) levert binnen 1 dag.

. Weet niet wat de ned douane aan invoerrechten gaat bereken als hij uit china komt.

Vaak niets, ze zijn er wel mee bezig maar om eea aan belachelijke handlingskosten voor de koper te voorkomen zijn ze dus nu EU warehouses aan het gebruiken....dan zit de afdracht aan de fiscus in die 8 euro vermeod ik zo.

Ben er niet kapot van.

Zitten LIPO accus in, nagenoeg geen spanningsverlies bij niet gebruiken.

Gekocht, getest en goed bevonden!

Wat een leuk ding is dit. En maakt maar weinig lawaai.

Aansluiten, apparaat geeft druk aan in de band, gewenste druk instellen en aanzetten. ff wachten en op druk.

Xiaomi is een topmerk binnen China, daarnaast voeren ze ook het label MI....alle producten die in de range van MI producten zijn opgenomen voldoen aan een kwaliteitsstandaard van Xiaomi...en die is hoog, waardoor deze producten ook iets duurder zijn.

Xiaomi mag je vergelijken met de (vroegere) Philips producten.

• 3 years later...

Prima apparaat. Zeer tevreden.

Dochter een van de action, maar daarvan is de accu snel leeg. Prima voor beetje bijpompen. Maar als je lek rijdt gaat het action model je niet verder helpen.