Jump to content

Featured Replies

heb ik al jaren, vlinders noemen we ze bij de brandweer, ik heb ze toen bij de action gekocht !!

zit op die van jou ook een magneet om hem ergens op te plakken ?

Ik heb deze flitsskes nog niet zien liggen bij de Action in Belgié,

maar als ik ze tegen kom koop ik ze zeker voor mijn auto's en mijn brommers.

• Author
Inderdaad, zit een.magneet aan en een ophanghaak. Lijkt mij veel handiger dan een driehoek. Zeker als je ergens staat in het donker...eifel of zo.
Ook al jaren in se topkoffee en de auto. Gelukkig nog niet nodig gehad. Ik controleer ze wel met enige regelmaat. Je zult ze nodig hebben en de batterij is leeg gelopen. Zal je net zien. :oh no::helpsign:
Ik heb er ook zoeen van de Action en wel een keer gebruikt. Ik vond de zichtbaarheid op afstand eigenlijk best wel tegenvallen. het is natuurlijk altijd beter als niets, maar zie 'm niet als vervanging van de gevarendriehoek (op de juiste afstand, daar gaat het vaak mis), maar als aanvulling.
Ik zag weleens van die sticks die je moet breken en dan oplichten. Geen gedoe met platte batterijen dan. Weet alleen niet of dat legaal is hier, wel in de states waar je het vaak ziet.
  • Author

Ik heb er ook zoeen van de Action en wel een keer gebruikt. Ik vond de zichtbaarheid op afstand eigenlijk best wel tegenvallen. het is natuurlijk altijd beter als niets, maar zie 'm niet als vervanging van de gevarendriehoek (op de juiste afstand, daar gaat het vaak mis), maar als aanvulling.

De zichtbaarheid op afstand......dat ding leg je toch op de weg op de plek waar normaal je driehoek staat, en dan verderop richting waar je stilstaat leg je er weer een, en dan weer een. Dan denk ik dat het beter werkt dan die driehoek. Zeker als ik savonds ergens in de Eifel of Ardennen stil sta waar geen straatverlichting is. ( daar is die voor mij bedoeld )

perfecte alarm lichten, zit standaard in de koffer, sinds ik ooit één keer met een motor langs de kant van de weg heb gestaan..

En nee, dan was geen Pan ;)

@Mister Vogezen

Ha Erwin dit is voor mij goed nieuws

dat ze bij jullie ver achter lopen

als de dokter dan aangeeft dat ik nog maar kort te gaan hebt

verhuis ik naar jullie

kan ik er weer een tijd tegenaan

:biker:

Ik zal me anders uitdrukken.

Als het druppelt in België , regent het in Nederland.

als de dokter dan aangeeft dat ik nog maar kort te gaan hebt

verhuis ik naar jullie

kan ik er weer een tijd tegenaan.

Welkom , zolang je niet naast mij komt wonen is alles kits :D

Hier lopen ze altijd km's achter op buurlanden die vooruitstrevend zijn.

@Mister Vogezen : maar nee, ge moet dat op zijn Cruijffs zeggen: wij lopen niet achter, zij lopen voor. :cool:

(en dan denken: de eersten zullen de laatsten zijn) :p