Ik heb dé uitvinding bemachtigd die mij, mocht ik dat willen, in staat stelt elke GP-wedstrijd winnend, of in elk geval met een podiumplaats af te sluiten. Mechanische problemen uitgezonderd, natuurlijk!
Het ontbreekt mij natuurlijk aan MotoGP - machines - misschien dat een crowdfunding via dit forum kan veranderen.
Ik heb al een virtueel team aan mij omringende vertrouwde mensen verzameld:
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik heb dé uitvinding bemachtigd die mij, mocht ik dat willen, in staat stelt elke GP-wedstrijd winnend, of in elk geval met een podiumplaats af te sluiten. Mechanische problemen uitgezonderd, natuurlijk!
Het ontbreekt mij natuurlijk aan MotoGP - machines - misschien dat een crowdfunding via dit forum kan veranderen.
Ik heb al een virtueel team aan mij omringende vertrouwde mensen verzameld:
@panman1100 remmen en kleding
@Ad2002pan accus e.d.
@Lucky Luc afstelling motor en gebruik van de ultrasoon
@Manus voor de spijkervanger
@PanGert voor de reserve onderdelen op zolder
@Edi voor de camera's aan boord
@marc pan Opdringerige fans meteen de bak in
en natuurlijk @Rimconator vanwege het buum-zijn, gezelligheid, slap ouwehoeren en in de weg lopen.
Zie hier mijn geheim:
De manier om de ideale lijn in een bocht te bepalen.
Dit is wel allemaal vertrouwelijke informatie. Deze info mag niet worden gelekt.
Edited by PanEuRoel