Was al een tijd aan het kijken naar deze soort van bone / schaal speaker voor op de helm ... waarom:”nou in mijn helm past geen speakerset AGV ax8 (bekend) euvel.
paar maanden terug kwam ik al een systeem tegen wat je op de schaal plakt en via de schaal geluid in de helm geeft via trillingen....
.....te vergelijken met bot geleiding oortelefoons ...
Maar ja voor op de helm (€300 plus ) beetje duur .... uit Europa dan ....
nu zie ik vanuit China ook beweging op die markt ... nog wel wat groot .....maar ja dat zijn onze helm cams ook dusssss...........
........maar wel het vermelden waard en om in de gaten te houden ... denk binnen 1 jaar zullen ze voor een redelijke prijs en kleiner te koop zijn.....
Voor en nadelen ben ik nog niet mee bezig .... IP68 Waterdicht..
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Was al een tijd aan het kijken naar deze soort van bone / schaal speaker voor op de helm ... waarom:”nou in mijn helm past geen speakerset AGV ax8 (bekend) euvel.
paar maanden terug kwam ik al een systeem tegen wat je op de schaal plakt en via de schaal geluid in de helm geeft via trillingen....
.....te vergelijken met bot geleiding oortelefoons ...
Maar ja voor op de helm (€300 plus ) beetje duur .... uit Europa dan ....
nu zie ik vanuit China ook beweging op die markt ... nog wel wat groot .....maar ja dat zijn onze helm cams ook dusssss...........
........maar wel het vermelden waard en om in de gaten te houden ... denk binnen 1 jaar zullen ze voor een redelijke prijs en kleiner te koop zijn.....
Voor en nadelen ben ik nog niet mee bezig .... IP68 Waterdicht..
https://a.aliexpress.com/_BOzPvH