Jump to content

Beste forumleden,

mijn jarenlange wens is in vervulling gegaan; ik heb gisteren mijn ST1300 gekocht!

Ik ben Theodoor Visser en woon in Meppel. Sinds een jaar of 20 mijn rijbewijs maar na een ongeluk 13 jaar geleden niet meer gereden.

Ik ben blij met mijn ’nieuwe’ aanwinst uit 2004 en ga ‘m voornamelijk voor woon-werkverkeer gebruiken en natuurlijk de heerlijke toertochten!

Tot ‘op de weg’!

als je wat wil vragen; vragen staat vrij, antwoorden ook.

Featured Replies

Super dat je na 13 jaar weer opstapt! Ik hoop dat je je snel weer helemaal thuis voelt op de fiets.

Misschien zien we elkaar wel tijdens een tourtocht die georganiseerd wordt.

Als dat hele Corona gedoe is afgelopen hoop ik dat @Raaipan weer een mooie Drentse Hunnebeddentocht uit gaat zetten.

Dat is niet alleen een goede oefening om weer helemaal lekker op de fiets te zitten maar ook bere gezellig.

O ja: Welkom vanuit de Zaanse Sesamstraat :)

Welkom Theodoor en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Wat goed van je dat je 13 jaar na het ongeluk weer durft op te stappen want motorrijden kan je zoveel plezier geven. Zorg er voor dat je rustig blijft rijden, geen onnodige risico's neemt en heel goed anticipeert in het verkeer. Dan moet het helemaal goed komen.

Ik ben na een pauze van 28 jaar sinds 2014 weer gaan rijden. Ik rij nu gemiddeld 16.000 km per jaar. Groeten DuinPan uit Haarlem

20200521_125500DijkEnkhuizen-Lelystad.jpg.f122bebeba6802f710184ca7548d1ff1.jpg

• Author

Welkom Theodoor en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Wat goed van je dat je 13 jaar na het ongeluk weer durft op te stappen want motorrijden kan je zoveel plezier geven. Zorg er voor dat je rustig blijft rijden, geen onnodige risico's neemt en heel goed anticipeert in het verkeer. Dan moet het helemaal goed komen.

Ik ben na een pauze van 28 jaar sinds 2014 weer gaan rijden. Ik rij nu gemiddeld 16.000 km per jaar. Groeten DuinPan uit Haarlem

[ATTACH type=full" alt="20200521_125500 Dijk Enkhuizen-Lelystad.jpg]38083[/ATTACH]

Rust in het rijden, rust in het hoofd!

De eerste 30 km gisteren voelden aanvankelijk onwennig, maar de pan rijdt gemakkelijker dan ik dacht. Eigenlijk bíjna alsof ik nooit van de fiets was geweest. Ik reed jaren bijna 15.000 per jaar. Ik zou mijzelf niet verbazen als ik dat volgend jaar met een grote grijns weer ga halen...

[automerge]1607293716[/automerge]

Welkom Möppeler Mugge! Veel plezier van je Pan en hier op het forum!

Eigenlijk een stadsfries, maar vooruit; een mögge geworden!

Welkom Theodoor. Goed te horen dat je weer in het zadel bent gekropen en dan direct op zo een geweldige "fiets" als de 1300. Bij deze heel veel plezier en veilige woon werk kilometers toegewenst!