Jump to content

Versnellingsindicator installeren in bestaand dashboard ST1300

Featured Replies

• Author
Ik ben technisch niet zo onderlegd... Woont er iemand in de buurt van Roermond die deze klus op zich wil nemen?
  • Author

Hoi Ad,

Ik zou ook graag een indicator op mijn st1300 willen en heb de onderstaande gedownload, maar nog niet gebruikt.

Zou mooi zijn om dit gezamenlijk met ondersteuning van een collega Pan te kunnen doen.

Graag hoor ik of iemand van dit forum daartoe bereid is. :good:

Roger Leppers van CPEN zou daartoe misschien bereid zijn...

Ik woon tegenwoordig in de buurt van Roermond :)

En ik zou het ook wel ergens voor elkaar kunnen krijgen om een indicator in te bouwen.

Men zal dan wel zelf voor een Datatool gear indicator moeten zorgen. De rest heb ik nog wel ergens liggen.

Kijk niet elke dag op het Forum, maar een PB-tje kan geen kwaad hè

Noodgedwongen afgezakt.

Beviel me prima in het Midden-Oosten, maar zit nu 28km van mijn werk ipv 128km. :)

Scheelt toch de nodige tijd die al zo kostbaar is.

Nu in Maasbree (wie wil daar niet wonen) en over een jaartje of 11 gewoon weer terug :Biggrin

Geloof niet dat mijn vrouwtje kan wennen hier. . . . .

Kom op Tiger, Maasbree in het wonderschone Noord Limburg.

Gr Henk uit Venray, jij heb bij ons in Venray, 3 pans voorzien van een indicator.

Was een leuke vermoeiende dag.

Hallo Heren,

in het voorjaar ook een versnellings indicator ingebouwd. Maar omdat ik alles zoveel mogelijk origineel wilde laten, (en niet te veel werk ) heb ik deze met dubbelzijdige plakband geplaatst. Mooi in het zichtveld tussen de klokken. Alleen een klein beetje materiaal weg moeten halen om het kabeltje naar achteren te brengen. Verder aangesloten zoals in de eerdere beschrijving is beschreven.

Deze indicator komt van ali en heeft het nadeel pas bij >3000 RPM de versnelling aan te geven. Verder werkt deze goed. En is ook met felle zon goed zichbaar.

Gr,

Henny.

Versnellingsindicator.jpg.211082cd6346a6ef894da7a7eae6b5ec.jpg

Ik woon tegenwoordig in de buurt van Roermond :)

En ik zou het ook wel ergens voor elkaar kunnen krijgen om een indicator in te bouwen.

Men zal dan wel zelf voor een Datatool gear indicator moeten zorgen. De rest heb ik nog wel ergens liggen.

Kijk niet elke dag op het Forum, maar een PB-tje kan geen kwaad hè

He John, Peter hier. Bij mij werkt alles nog steeds prima! Ben er nog altijd blij mee.

Een Limburger geworden.... pffff jij durft :-)

Woon er, maar als ze hier zeggen dat ik raar praat, zal ik vast geen Limburger zijn

Maar ben het gewend hoor.

mijn baas in Beverwijk vindt / vond ook dat ik raar praat en nu in Duitsland ben ik de nieuwe Rudi carel

Spreek meer buitenlands dan Nederlands tegenwoordig.

Maar geen klagen. Bevalt allemaal prima.

Ik heb mijn gipro gi middels een zelfgemaakt plaatje gemonteerd zodat deze net naast mijn gps komt te staan. Mooi direct In mijn gezichtsveld en geen ingewikkeld gedoe met inbouw in dashboard waar de indicator helemaal rechts in een hoekje geplaatst wordt. Mooi ingebouwd, dat wel maar niet echt praktisch naar gebruik vind ik. maar dat is mijn mening :)

20201214_162246.jpg.911e389eee5abec248f85288c5088b20.jpg