Jump to content

Hallo,

Ik ben vandaag lid geworden. Rijd al 17 jaar of zo Pan; eerst een 1100 sinds 2006 een 1300. Fantastische motor! Modificaties: Corbin zadel, stuurverhoger en steun voor Garmin Zumo. Nog geinteresseerd in handvatverwarming en versnellingsindicaor. Die laatste ingebouwd. Iemand vaardige vingers, in de buurt van Roermond?

C3631688-7EFC-4741-811F-12844920581B.jpeg.345e353b7fd08775acbe393f8dc19ef2.jpeg

Featured Replies

Hoi Ad,

welkom op dit gezellige en informatieve forum!

En.... alweer unne Limburger dr bie!!!

Yahoo: :Balloons:Rolleyes

Welkom hier. En wat heeft jou zo tegen gehouden al die jaren om lid van dit forum te worden?

Iig veel plezier hier vanaf nu Yahoo:

• Author

Welkom hier. En wat heeft jou zo tegen gehouden al die jaren om lid van dit forum te worden?

Iig veel plezier hier vanaf nu Yahoo:

Nooit geweten dat het bestond... Er vandaag op gewezen door een vriend die van Goldwing op Pan is overgestapt...

Welkom @Ad V . en zei

Modificaties: Corbin zadel, stuurverhoger en steun voor Garmin Zūmo. Nog geinteresseerd in handvatverwarming en versnellingsindicaor.

Misschien nog mooie valbeugels achteraan plaatsen. Dan is de pan kompleet. Wink:

Kijk maar eens bij, TE KOOP AANGEBODEN

[HEADING=3]Bijlagen[/HEADING]

Hoi Ad V, Welkom op dit superleuke gezellige forum vanuit de Zaanse Sesamstraat.

Ik weet er nog wel eentje waar ik erg blij mee ben: keggen voor het scherm (hoewel dit een discussiepunt is). Met deze keggen kan ik met de beautycase achterop makkelijk 220 km/h rijden zonder dat ze instabiel wordt of zo.

En inderdaad: de Helibar is zijn gewicht in goud waard (hoewel ik niet supergroot ben en relatief korte armen heb).

De handvatverwarming heb ik nu ook weer in gebruik genomen en ik kan mij voorstellen dat deze op het verlanglijstje staan. Een andere optie is elektrisch verwarmde handschoenen, dan blijft de bovenkant van je handen ook warm.

En de versnellingsindicator is inderdaad heel erg fijn om aan boord te hebben.

Wat ook heel mooi is, is om de verlichting om te bouwen naar LED. Voor back switch lights met witte knipperlichtglaasjes (ik heb ze smokey) en achter ook LED zodat je wat beter gezien wordt.

Tot slot heeft mijn vriendje @Tommie de verlichte achterspoiler van de beautycase aangepast zodat als ik rem, de spoilerverlichting extra oplicht. Als extra waarschuwing voor het verkeer wat achter mij rijdt.