Jump to content

Hallo beste Panrijders,

Ik ben Sjef Hovens, 61jaar en rij momenteel een Goldwing1500, maar over een paar dagen ben ik weer een Pan rijder.

Voor de Goldwing had ik al met veel plezier en veel km's een Pan st1100 gereden.

Als echte "die hard" Honda fan ga ik vd Goldwing terug naar een Pan1300 met maar 39000kms.

Uiteraard heb ik nogal wat vragen over de st1300 en al veel informatie hier gevonden.

Motorrijden is mijn passie (alleen niet bij sneeuw en ijzel)

Voor de dames (en misschien voor enkele heren) in dit forum ... :)

ik ben helaas al getrouwd, we hebben een zoon en een kleinzoon.

Allen wens ik veel veilige km's

Sjef

.

fb_sjef_goldwing.jpg.0bd5f11eaf51fdb7dce89f68b9a1f10b.jpg

Edited by Sjefke

• Replies 51
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Welkom :Wavingyellow:Sjef.

Wel al op jonge leeftijd met zo'n machine op de baan :Search:en al 2 kinderen op je 16 :clap:

Welkom, ook ik heb erg lang goldwing gereden en rij nu op een st1300.

Ook in GW clubverband naar vele vele treffens geweest en veel vrienden gemaakt.

Ik mis alleen waar je vandaan komt.

Welkom Sjefke en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb een ST1100, ook best een grote machine, maar naast de GL1800 een krieltje... Groeten DuinPan uit Haarlem

201707221300HaarlemmetGoldwingToon.JPG.8ca713d90708e30974f9cf9e1e72ca94.JPG

Sjef welkom! En al getrouwd ! En pan rijden , en lid van dit mooie forum ! Wat wil je nog meer ! Veel leesplezier en veilige kilometers toegewenst;)

wist helemaal niet dat hier zoveel leuke vrijgezelle dames op dit forum zaten met een pan !? ..... mij heeft nog geen aangeschreven tot nu toe om een gezellige rit te maken!!

Wow, wat heb je in je jonge leven al een hoop meegemaakt :clap:!

Een Goldwing *zucht*. Ik denk dat die machine net een maatje teveel is voor mij ieniemienie kleine muis.

De ST1300 is geen probleem voor mij. Die kan ik in mijn uppie ook alleen weer optillen als ze erbij is gaan liggen. Dat lukt mij met een Goldwing denk ik niet. En ik heb niet altijd @Tommie in de buurt om mij te helpen om een Goldwing weer op de bandjes te krijgen.

Evengoek: vanuit de Zaanse Sesamstraat een hartelijk welkom op dit leuke forum!

Welkom op het forum Sjef. Er is een enorme hoeveelheid 1300 kennis op dit forum verzameld en een geweldig behulpzame Community. Heel veel rij, lees en leer plezier toegewenst.

Dag Sjef,

GW ooit....

[ATTACH alt=Vuurtoren.JPG]38011[/ATTACH]

Dat is de watertoren van Oostburg. De druppels zijn geschilderd door Johnny Beerens. Zo moooooi!!