Jump to content

Tja daar zit ik dan ! Hart probleem!

Ach het is weer eens wat anders !

Stukje van me af schrijven!

al 7 jaar loop ik rond met hartritmestoornissen, al 7 cardio versies gehad in 2 jaar tijd ! Of te wel je hart word even stop gezet onder narcose en weer nieuwe opgestart!

laaste keer ging het mis en naar het stop zetten kregen ze het de eerste keer niet op gang , dus hart compressies en een zwaardere stroom stoot , gelukkig deed me hart het weer anders was ik nu al 8 maanden dood geweest! Pffff ja raar maar waar.

en sinds gister is het weer begonnen , zelfde ritme stoornissen, zit al 2 dag thuis , en ja het gaat weer niet weg met tabletten!

ja ik heb een sport hart ! Top sport gedaan , en me hart is daardoor bijna 2 vuisten groot , een normaal mens, heeft 1 vuist groot hart !

dus morgen weer de gang naar het ziekenhuis cardio versie nummer 8 ! Maar deze keer met het hart in me keel !

wat als Het weer fout gaat ! Wat als ik morgen zomaar onder narcose ga en nooit meer wakker word en ik me vrouw en dochter van 12 achter laat voor goed! Tja ik zal er niks van merken ik weet hoe het is als het donker word (narcose ) zoveelste keer!

ja ach het zal wel goed komen en morgen zit ik weer op de motor ! ;)

ik blijf positief en wens iedereen één positive dag toe , en geniet van elke dag en van je Motor !

Featured Replies

[uSER=3555]@RogerNosurrender[/uSER] we spreken je gewoon morgen/overmorgen weer hier op het forum.

sterkte en succes morgen natuurlijk.

[uSER=3555]@RogerNosurrender[/uSER] : he man, je nickname hier eer aandoen hé: NO SURRENDER zulle.

Hou je taai, sterkte ermee en tot overmorgen dan maar hé. :cool:

Als het corona tijdperk voorbij is, kom dan maar eens langs in Westmalle bij mij binnen,

dan zullen we daar eens éne op drinken.

1606673334125.png.30a94a4893d9614a77b16ed5c2486f0d.png

• Author

Iedereen dank voor jullie steun ! Ik ga ervan uit dat alles goed komt ! En als gaan we keer een Limburgs biertje doen op mijn kosten ! Komt goed ! Iedereen alvast een fijne dag toewenst !

[HEADING=2]Carpe diem[/HEADING]

beste,

En nu je het hebt gedeeld......... hoe voelt dat nu ?

maw zijn je zorgen nu minder?

Ik wil zeker niet cru overkomen en zou je heel graag willen helpen , troosten of op welke manier ook comfort willen bieden

Echter ik kan niet meer doen dan luisteren.(of lezen)

Je kunt je enkel vast houden aan de hoop dat het gaat goed komen.

Stop je energie niet in negatieve gedachten.. dat leidt tot niets anders dan meer spanningen

Ben blij voor iedere dag die je al gekregen hebt en hoop dat er nog meer mogen komen

Je aandoening is er nu eenmaal...

beleef iedere dag van je leven in volle glorie en blijf door roeien

oh ja krakende wagens lopen het langst........

:angel:

Edited by waffie

Succes morgen! En gewoon aan vrouw en dochter denken. En als toetje aan je Pan.

Ach het is weer eens wat anders !

Stukje van me af schrijven!

al 7 jaar loop ik rond met hartritmestoornissen, al 7 cardio versies gehad in 2 jaar tijd ! Of te wel je hart word even stop gezet onder narcose en weer nieuwe opgestart!

Dat is een naar verhaal, maar heeft je cardioloog het wel eens met je gehad over een ablatie? De vorm van je hart moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen, maar als een ablatie mogelijk is, is dat zeker het overwegen waard.

Ervaringsdeskundige!

Mooi is dat ... zit ik je lekker te maken met die wind deflector onder de koplamp ...

Nou Roger niets in mij zegt mij dat jij er na morgen tussenuit geknepen bent.

Sporthart heb je niet voor niks .. die kan wel een klappie hebben.

Zeg ook gerust tegen de doc dat hij zorgt dat hij op alles is voorbereid want de vorige keer ...

Spreek je morgenavond wéér. :good:

[uSER=3555]@RogerNosurrender[/uSER]

er is al een hoop geschreven,

maar succes en sterkte en we gaan er inderdaad vanuit morgen gewoon weer een positief verhaal

dat je lekker aan de gang kan gaan met de Pan

• Author

@waffie En ja het voelt goed dat ik het heb kunnen van me af schrijven! En nee het veranderd niets aan me hart nu. Maar ik heb als kind al veel van me af geschreven, en ja voor mij werkt dat prima . En goed om het eens te delen in deze tijden van (sociale) isolatie. Fam en vrienden heb ik niet , bewuste keuze! En mocht je denken dat ik op zoek ben naar aandacht, nee niet nodig ! Zoek ik ook niet , !

Maar als hart patiënt val ik onder de risico groep (Corona) en het enigste dat ik buiten kom is op de motor ! Of in me tuin ! Of in de auto ! Kom al maanden niet meer ergens !! Thuis een soort van gevangenis geworden!

ow ja en nog dit waffie, morgen zit me vrouw niet naast me bed en steunt me , dan ga je alleen de hartbewaking op ! Alles alleen !

en jullie zijn een beetje mijn mede mens geworden (sociaal contact) raar maar waar ..

en ja ablatie over gesproken! Het bevriezen van een deel van me hart , maar me cardioloog zei dat deze tabletten zouden gaan helpen (bètablokkers) nadeel dat weet je vast wel Im..... maar Goed , best een flinke ingreep met risico’s , maar goed morgen cardio versie maar weer dan eens praten idd over me volgende opties! Maar komt wel goed !!’

@Tiesemans ow alleen al voor die deflector ga Ik morgen de slaap dokter zeggen dat hij op me moet letten en me snel wakker moet maken ;)

Edited by blackpan1100

Hou je taai Roger, mocht je per ongeluk toch even 'boven' komen, dan sturen ze je hopelijk meteen terug wegens 'unfinished business'!
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.