Vandaag was ik mijn St1100 aan het poetsen, roest aan het verwijderen dat soort zaken, wilde een stuk gaan rijden maar het was mistig dus besloten maar te gaan poetsen en onderhouden instead, bij wat vliegroest verwijderen van de remschijven zag ik nog wat vuil en zand van de laatste rit over de snelweg de dag er voor en besloot dit weg te halen en maar direct de velgen op te poetsen, ik voelde toen een wat rauwig gedeelte op de band en leek wel een lichte slijtage van aanlopen, natuurlijk niets gerust en op zoek gegaan, zie ik dat de achterband tegen de achterbrug aanstaat..soort verdikking in de brug..SH*t!!... morgen het achterwiel verwijderen ( lang leve YouTube) en dan de brug maar inspecteren, een kennis kan lassen en slijpen maar ben bang dat alles er uit moet ( knak) en een andere achterbrug er in moet...kan wel janken maar ja hoort er ook bij dus we gaan er maar voor.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Edited by VendettA ST1100