Ik ben Herman de Jongh, bouwjaar 1960 en woon in Oud-Beijerland.
Met de komst van de kinderen verdween mijn oude Gold Wing 1000.
Een jaar of 5 geleden leende een vriendin mij haar Shadow 600 '92 voor langere tijd uit.
Deze uiteindelijk over gekocht voor jaarrond woon/werkverkeer en plezier ritjes.
Tot een maand terug, nieuwe banden, ketting, voorvering enz.
Ipv vervanging van onderdelen werd het na overleg bij Suur motoren een andere motor.
Al vanaf de eerste moment vond ik de Pan European echt gaaf maar onberijkbaar.
Nu had ik geluk dat Suur een inruil ST1300 uit 2002 had staan en na wederzijds wikken en wegen mag ik mij nu de trotse bezitter van die ST1300 noemen.
Van sleutelen enz. heb ik geen verstand maar jaarrond rijden vind ik heerlijk. (Met uizondering van ijzel en sneeuw) op de foto de oude en nieuwe motor.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik ben Herman de Jongh, bouwjaar 1960 en woon in Oud-Beijerland.
Met de komst van de kinderen verdween mijn oude Gold Wing 1000.
Een jaar of 5 geleden leende een vriendin mij haar Shadow 600 '92 voor langere tijd uit.
Deze uiteindelijk over gekocht voor jaarrond woon/werkverkeer en plezier ritjes.
Tot een maand terug, nieuwe banden, ketting, voorvering enz.
Ipv vervanging van onderdelen werd het na overleg bij Suur motoren een andere motor.
Al vanaf de eerste moment vond ik de Pan European echt gaaf maar onberijkbaar.
Nu had ik geluk dat Suur een inruil ST1300 uit 2002 had staan en na wederzijds wikken en wegen mag ik mij nu de trotse bezitter van die ST1300 noemen.
Van sleutelen enz. heb ik geen verstand maar jaarrond rijden vind ik heerlijk. (Met uizondering van ijzel en sneeuw)
op de foto de oude en nieuwe motor.