Jump to content

Ik ben Herman de Jongh, bouwjaar 1960 en woon in Oud-Beijerland.

Met de komst van de kinderen verdween mijn oude Gold Wing 1000.

Een jaar of 5 geleden leende een vriendin mij haar Shadow 600 '92 voor langere tijd uit.

Deze uiteindelijk over gekocht voor jaarrond woon/werkverkeer en plezier ritjes.

Tot een maand terug, nieuwe banden, ketting, voorvering enz.

Ipv vervanging van onderdelen werd het na overleg bij Suur motoren een andere motor.

Al vanaf de eerste moment vond ik de Pan European echt gaaf maar onberijkbaar.

Nu had ik geluk dat Suur een inruil ST1300 uit 2002 had staan en na wederzijds wikken en wegen mag ik mij nu de trotse bezitter van die ST1300 noemen.

Van sleutelen enz. heb ik geen verstand maar jaarrond rijden vind ik heerlijk. (Met uizondering van ijzel en sneeuw)20201014_111942.jpg.d8dd61b3a07face41f87b6793388c58f.jpg op de foto de oude en nieuwe motor.

Featured Replies

Welkom @Herman de Jongh! Veel plezier van je Pan en hier op het forum! Je hebt een uitstekende ruil gedaan!

Zoals Jan Koekepan al schreef, de ondertitel wordt je automatisch toebedeeld. Verandert gedurende de tijd, wanneer je meer postings plaatst.

Edited by Raaipan

Dag Herman, welkom hier en heel veel plezier met het forum en je nieuwe Pan.

En als je net zoveel berichten plaatst als kilometers maakt dan word jij vanzelf een "Mega Mijlenmaker"."

Welkom Herman en veel plezier op dit forum en met je zwarte ST1300. Dat is toch wel heel anders rijden dan de oude Shadow 600! Groeten DuinPan uit Haarlem

Op deze foto mijn nieuwe ST1100 en mijn oude Silverwing 650 drie jaar geleden

201706161838WormerveermetSilverwing.JPG.a3bf7f77c4b156155d11653028975870.JPG

Welkom Welkom Herman!! :good:

Fijn dat die Shadow je vele veilige kilometers heeft kunnen bezorgen!

Hopelijk dat je Pan dat ook weet te evenaren. (Al zit dat wel goed denk ik zo).