Jump to content

Ik ga ervan uit dat ik vrij uit mag spreken op dit forum en mijn menig mag geven over een club zoals CPEN, zonder dat ik andere mensen er mee voor de kop stoot..

Iedereen ervaart dingen anders , ieder mens is anders en de vrijheid van meningsuiting vind ik erg belangrijk. En wil graag mijn gedachten gang delen...

Vandaag nog maar een mijn 2 mail uitlaten gaan over mijn lidmaatschap en opzegging.

op Het moment dat CPEN besluit een stemming te houden voor andere merken tourmoters toe te laten in de CPEN , haak ik af ..

Als dan alle motoren/ ook super sport en de rest maar goed ..

mijn rede is . Ik wil graag net zoals hier over de PAN praten en lezen , rijden , en met liefhebbers en bezitters praten of ex bezitters enz enz ....

Dus effe een kop koffie en schrijven hier ...

en voor mij is ieder motor rijder een motor rijder ongeacht het merk !!! En ja ik zwaai op een ieder op de motor (ook de politie te motor ?) yep ook die krijgen van mij een vriendelijke groet , maar ik word niet voor niks lid van een specifiek motor merk club. Zeker als de naam van de club duidelijk aangeeft deze is voor de liefhebber van dat specifiek merk..

Voor de rest heb ik gister en vandaag niet veel gedaan want ik moet me afgebroken Pan sleutel na laten maken.... dat word morgen dan maar.

fijne avond aan een ieder die nog zo laat op

ow eh waar zijn alle smileys heen ?? Hahah ow al gevonden effe wennen aan de lay-out :good:

Featured Replies

• Author

@Tiesemans even gelezen dank voor de link!

Ik kreeg wel binnen 2 dagen een reactie van CPEN. Met het antwoord dat ik agressief over kwam dit door 3 uitroeptekens... heb gelijk maar wat Nederlands les gegeven en hun geïnformeerd over waarom men een uitroep teken gebruikt (de nadruk leggen op een zin) .

ik heb puur mijn mening gegeven op een nette manier wat ik versta onder een Club voor Pan liefhebbers , rijders , ex rijders enz .

gelukkig zegt het antwoord van deze mevrouw meer over haar en haar P Club (wat voor mij geen echte pan club is ) ...

Ik moest wel direct de pen en sjaaltje terug sturen , nou de stickers komen ook zeker weten op retour afzender.

wel slim om mij een club blad te sturen wat al een oud nummer 3 is terwijl nummer 4 die zelfde dag bij andere CPEN leden op de mat viel , gelukkig voor mij poste een van de leden het boekje op FB, met de happy tekst erbij , dat hij blij was met stukje geschreven tekst dat het

Bestuur een stemming ging houden onder alle leden om er een tour club van te maken en ook anderen motor merken toe te laten ! Wacko

tja en mij een deel 3 sturen Mmmmm geen slimme zet..... dus wat mij betreft weten ze verdomt goed dat dit leden afschrikt en ook nieuwe leden! Dus voelde ik me al gelijk plat gezegd genaaid!!!’

tja en daar hou ik niet van .... eerlijkheid duurt het langst....... dus hebben ze lak aan of je nu pan rijd op bmw, of Duc enz enz ....

Dit is nieuwe leden om de tuin leiden,,,,, het zaakje stinkt naar geld innen!

nou daaaaag .... of je staat op met Pan en gaat naar bed met pan , en doen ze dat niet bij CPEN dat lijkt het me idd verstandig om er een tour club van te maken en de naam Pan European eruit te halen.... dit is Pan onwaardig in mijn ogen ,

CPEN SCHAAM JE OM MIJ ZO MET EEN KLUITJE HET RIET IN TE STUREN !

600 leden hebben ze en dat maal 45 euro is op jaarbasis €27.000 blijkbaar nog niet geld genoeg en gaan ze er de rest van alle tour motor rijders ook nog even het geld uit de zak kloppen..... dus dan hier liever een donatie doen!! Voor de echte liefhebbers en vrijwilligers....

Edited by blackpan1100

Ik ben het helemaal met je eens, ik heb me aan gemeld bij deze website om dat ik meer over de pan wil lezen en weten, andere merken prima maar als je een club verkoopt onder een merk naam lijkt mij het niet echt handig om daar voor ook andere merken toe te voegen, en helemaal niet als je lidmaatschap geld vraagt

Ga er maar maar gewoon van uit dat als ze andere merken erbij willen halen dat ze als panclub aan het verzuipen zijn.

Andere leden zoeken dan je oorspronkelijke doelgroep lijkt verdacht veel op een bestuur die koste wat kost bestuur willen blijven spelen.

Men moet beseffen dat organisaties, en doelstellingen ook wel eens een end of life hebben.

citaat: '...heb gelijk maar wat Nederlands les gegeven..." :good: :D

Verder vind ik het veel geschreeuw over iets dat de aandacht niet verdient!

• Author

Ben er wel van:” leven en laten leven “. Maar er zijn grenzen ... en denk dat voor de echte pan liefhebber je ergens een lijn moet trekken,

........vandaar mijn respect naar dit forum uit gaat !!! Waar trouw vast gehouden word aan de Pan liefhebbers , en men niet afwijkt van de norm ... alhoewel natuurlijk men hier niet echt afhankelijk is van leden zoals CPEN. Maar dan nog , voor mij een meer compleet pakket leveren als forum dan een club !

te bedenken dat je hier hulp kan krijgen met alle soorten vragen en klussen, tour tochten, enz enz enz ,,,,,,,,

Daarom vind ik ook...... credits aan de oprichters en mensen die dit hier in stand houden , en dat alles op vrijwillige basis !

En dit verdient echt een compliment aan allen die dit Forum in stand houden , !!!

ik zal eind deze maand nog een donatie doen !!!

Edited by blackpan1100

[uSER=3555]@RogerNosurrender[/uSER] de target voor dit jaar is al ruimschoot behaald.

Zou je donatie bewaren voor de forum target voor 2021. Maar dat is mijn mening.

Ik denk zo van, daar dient de koffiecorner toch voor, om iets te ventileren, niet?

Tenslotte legt Roger ons niets op, hij deelt gewoon een ervaring die voor hem negatief is uitgevallen.

Heb je er baat bij, goed, heb je er geen baat bij, ook goed.