het voelt op de een of andere manier wat asociaal om te vragen maar ik wil aankomend jaar groot onderhoud/ inspectie laten doen aan mijn pas aangeschafte ST1100
*distributie riem en spanrollen
*olie wissel en filter
*bougies
*Meenemer/cardan
*pakkingen waar nodig
*flushen koel systeem en verversen
*kleppendekselpakking rechts( zweet iets)
En wat verder belangrijk is om nog lang van de motor te kunnen genieten.
betreft eenST1100 uit 1992 met 138k op de klok zonder abs of ander technisch vernuft ( misschien verstandiger om een modernere st11000 versie te kopen?)
* het liefst switchbacks
nu kan ik echt wel wat zelf maar heb gewoon veel meer vertrouwen in de mensen met expertise en ervaring hier op het forum ( meer als in mijzelf en de gemiddelde garage/dealer)
ahum...nu de vraag welke ik mij vrij ongemakkelijk bij voel..;
Wie heeft er begin volgend jaar de tijd en wil dit doen en hoeveel gaat mij dit ongeveer kosten? En wat moet ik zelf aanschaffen (moet even sparen)
Nou, sorry als de vraag wat lomp binnenkomt maar toch alvast bedankt!
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Goedemiddag,
het voelt op de een of andere manier wat asociaal om te vragen maar ik wil aankomend jaar groot onderhoud/ inspectie laten doen aan mijn pas aangeschafte ST1100
*distributie riem en spanrollen
*olie wissel en filter
*bougies
*Meenemer/cardan
*pakkingen waar nodig
*flushen koel systeem en verversen
*kleppendekselpakking rechts( zweet iets)
En wat verder belangrijk is om nog lang van de motor te kunnen genieten.
betreft eenST1100 uit 1992 met 138k op de klok zonder abs of ander technisch vernuft ( misschien verstandiger om een modernere st11000 versie te kopen?)
* het liefst switchbacks
nu kan ik echt wel wat zelf maar heb gewoon veel meer vertrouwen in de mensen met expertise en ervaring hier op het forum ( meer als in mijzelf en de gemiddelde garage/dealer)
ahum...nu de vraag welke ik mij vrij ongemakkelijk bij voel..;
Wie heeft er begin volgend jaar de tijd en wil dit doen en hoeveel gaat mij dit ongeveer kosten? En wat moet ik zelf aanschaffen (moet even sparen)
Nou, sorry als de vraag wat lomp binnenkomt maar toch alvast bedankt!