Jump to content
Aangenaam, mijn naam is saeys, ben woonachtig in Aalst, mijn grootste hobby is motorrijden. Ik bezit een aantal motoren waaronder de st 1100 en de st 1300a, ook nog een r1200gs, r1200lt,r1100rs waarvan ik de eerste 3 verzekerd en kan gebruiken op de openbare weg. Ik ben nu 57 jaar jong en ben op mijn 16de beginnen rijden op honda ss 50 cc. Op 18de cb250f . Tot op heden verschillende motoren en merken gehad, maar blijf nu bij mijn 3 favorieten. Ben ook bestuurslid in onze chapter van de motorclub Blue Knihts Belgium. Met deze doen wij jaarlijks verschillende treffers in het buitenland, nu voor volgend jaar plannen wij een nomaden tour naar Roemenië gekoppeld aan een Europese meeting. Ik veronderstel dat ik mij hier grondig heb voorgesteld en hoop hier ook nog te kunnen terugvallen op de ervaring van de medeleden in verband met problemen of onzekerheden met betrekking tot de st. motoren.

Featured Replies

Toe maar een aantal motoren ! Mooi als je kunt kiezen tussen een aantal motoren, ook wel mijn idee van het hebben van motors , alleen niet uitvoerbaar voor me ! Dan krijg ik zeker Ruzie met me wederhelft en de kid! I. Ieder geval welkom op dit mooie forum !!!

Welkom Welkom @saeys !! :good:

Je maakt me nieuwsgierig ...

Zou graag van je horen wat je mening is over de ST1100 de ST1300 enerzijds en de R1200LT en de R1100RS anderzijds.

Het is allemaal tour en toch geen van allen hetzelfde.

Welkom Saeys en veel plezier op dit forum en met je ST1100, ST1300, R1200GS, R1200LT en R1100RS... Tjonge jonge, je bezit tegelijk meer motoren dan ik ooit heb bezeten in 40 jaar tijd (eigenlijk 2x 6 jaar tijd als je mijn motor loze tijdperk van 28 jaar niet meerekent).

Bij Aalst moet ik altijd denken aan het liedje 'Je veux de l'amoure' van Raymond van het Groenewoud: 'Ik heb gezongen in Aalst, Peutie, Zwevezele, Genoelselderen'.

Groeten DuinPan uit Haarlem

201709171110OMC25jaar.jpg.4cf42c0490869fce91dc34e8737cead4.jpg

Met een Pan rij je altijd voor de troepen uit

Edited by DuinPan

Welkom Saeys! Veel plezier van al uw motoren!

Bij Aalst denk ik aan onze good old René, de fotograaf, en zijn vrouw. Hoe zou het met hen zijn?

• Author

Welkom Welkom @saeys !! :good:

Je maakt me nieuwsgierig ...

Zou graag van je horen wat je mening is over de ST1100 de ST1300 enerzijds en de R1200LT en de R1100RS anderzijds.

Het is allemaal tour en toch geen van allen hetzelfde.

• Author
De 1200 lt kun je het beste vergelijken met de Goldwing 1500, heb er wel veel kosten aan gehad door motor falen. Is ook daarom dat ik hem aan de kant heb gezet. De 1100 rs is een goede semi tour motor met boxer motor men vangt wel nog veel wind op. Heb hem ook opzijgezet en vervangen door de st 1100. Op dat ogenblik reed de pan veel vlotter dan de boxer rs.