Jump to content

FF voorstellen als nieuw ST1300A collega

Erg mooi om te zien dat er verschillende sites zijn waar je als Pan European rijder terecht kunt met je vragen en/of voor informatie te delen.

Even voorstellen:

Mijn naam = Frans.

Leeftijd = 56 jaar

Woonplaats = Wanroij (N-Br)

Getrouwd, 3 kids, 4 kleinkids, 1 hond.

Dus gewoon huisje boompje beestje.

Al vele jaren een motor rijbewijs en dus ook op verschillende bikes gereden.

1.ste à Kawasaki LTD 450

2.de à Kawasaki Z1000J

3.de à Honda Goldwing

4.de à Honda XR500

5.de à BMW K100LT

6.de en dus huidige bike = ST1300A Pan European.

Tussendoor ook enkele jaren gestopt, met motor rijden, omdat ik bezig was met mijn oldtimer (Peugeot 404 uit 1969) en ook nog een korte tijd met de Citroën DS uit 1971.

Maar toch bleef het motor rijden een passie voor mij die ik niet wil loslaten.

Na veel zoeken en twijfels tussen Yamaha FJR, BMW 1200GS of ST1300 Pan European is mijn keuze op de Pan gevallen.

En ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik daar nog geen spijt van heb gehad.

Ik heb het altijd erg leuk en gezellig gevonden om met enkele motor rijders , of samen met mijn vrouw, mooie ritten te maken.

Met de Goldwing hebben we erg veel in club verband gedaan.

Rijden, sleutelen, gewoon gezellig en met plezier op verschillende vakanties waarbij dan tevens een Goldwing treffen bij was.

Dat is nu niet wat ik zoek maar wel samen een mooie rit maken of de rit gegevens delen via dit forum en ook mooie ritten downloaden.

PanEuropeanST1300A.JPG.9de6396f03df9547158318eae64a254a.JPG

Featured Replies

Hoi @FransE uit Wanroij. Ook vanuit de Zaanse Sesamstraat een warm welkom :). Mijn hubbie, @Tommie op het forum, rijdt op een lazyman Pan (CTX 1300). Op wat voor een fiets rijdt jouw vrouw? Wij vinden het ook hartstikke leuk om samen te toeren. Een Goldwing lijkt mij een supergave fiets. Alleen lijkt die mij net even een slag te groot voor zo'n ieniemienie kleine muis als ik ben. Nooit geprobeerd om erop te rijden overigens...

En ik weet zeker dat als dat Coronavirus zijn biezen heeft gepakt, er weer mooie tochten worden uitgezet door verschillende leden.

Dus misschien zien we elkaar dan wel op één van die tochten.

Heel veel veilige en mooie kilometers toegewenst op jouw nieuwe aanwinst!

Welkom Frans en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb een bordeauxrode ST1100. Ik zie dat je een Peugeot 404 aan het restaureren bent :) en een Citroën DS :):). Geweldig!

Dan heb ik nog wel een leuke welkomsfoto voor je, niet van mijn Pan ST1100 maar van mij in een unieke Citroën DS Cabriolet (niet van mij helaas)! Groeten DuinPan uit Haarlem

DSC_0150.JPG.13b882580b6851555f8fd80d2083f724.JPG

• Author

Welkom Frans en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb een bordeauxrode ST1100. Ik zie dat je een Peugeot 404 aan het restaureren bent :) en een Citroën DS :):). Geweldig!

Dan heb ik nog wel een leuke welkomsfoto voor je, niet van mijn Pan ST1100 maar van mij in een unieke Citroën DS Cabriolet (niet van mij helaas)! Groeten DuinPan uit Haarlem

[ATTACH type=full" alt="DSC_0150.JPG]37469[/ATTACH]

Super mooie auto.

Echt mijn droom auto.