Jump to content

Featured Replies

@Leo van der Reest

ha Leo,

het is verschillende opties uitproberen en een hoop leeswerk

ermis een hoop over geschreven

zelf heb ik het niet, dus gebruik alléén zoekfuncties

bijv

- Helibar stuurverhoger

- stuur

- BMW stuur

en zo ff onderdelen omschrijven

ergens staan zelfs Maatvoeringen

ingevuld door Tiesemans misschien hem een PB sturen

succes

:biker:

Ik heb ook een BMW stuur laatst gemonteerd.

Maar vond het toch wel erg hoog.

Heb deze dan ook 30mm ingekort en vind het lekkerder zitten en het staat ook wat beter (maar dat is persoonlijk natuurlijk)

• 1 month later...

Ik heb ook een k75 stuur erop zitten.

Je zithouding is vele xxx beter dan het originele maar de polshoek is net niet de juiste maar ook dat went. Vroeger zat ik meer sportiever op die motor en krijg ik snel last van mijn polsen en ook aan mijn zitvlak maar met het bmw stuur heb ik geen last meer van mijn polsen en kan nu makkelijk 300km rijden wat ervoor nooit mogelijk was !! In de originele versie moest ik na 100km al afstappen door zadelpijn en stretchen om verder te kunnen!!

wat de aanpassingen betreft wel extra gaatjes boren in het stuur en de rem en koppelingsdarmen voor de kroonplaat brengen! Beetje werk maar met minieme werkplaats ervaring goed te doen!!

Ik heb ff een vraagje:

ik heb een k75 stuur gemonteerd en nu ik de handvaten ed allemaal weer gemonteerd heb, past de kappen niet meer.

Kan dat kloppen?

ik krijg NLM het gevoel dat er een stukje van de uiteinden zijn afgezaagd en daardoor alle handvatten te ver naar het midden komen, waardoor ,denk ik, de kappen dus niet meer passen.

Wat zijn jullie gedachten hierover?

• 4 weeks later...