Jump to content

ST1300 2002 75000 km.

Honda Pan European ST1300 uit 2002.

76000 km dus net ingereden.

Volledig led verlichting

Led dagrijverlichting die oranje knippert.

Ram mount.

Valbeugels achterzijde om de koffers te beschermen.

Handvatverwarming Oxford

Nieuwe thermostaat.

Manusveertje vervangen.

Honda dual combined brake system

Stuurverhogers

Voor nieuwe remblokken, remvloeistof voor en achter vervangen.

Gevi topkoffer.

Gaat helaas weg door lichamelijke klachten ☹

Gewoon een geweldig fijne motor die ik niet stil wil laten staan de komende tijd.

€ 4250

Pan.jpg.d038db80edd9d2373261a70762f20425.jpgmotorled.jpg.f8e5b4171f2515a4bd188a5108d480d1.jpgMount.thumb.jpg.17c74e3ce4d212fc657591d4a8f6f361.jpgValbeugelsPan.thumb.jpg.4c633064c9d9f11459c9967c1f25aa31.jpg

Edited by Diver2000

Featured Replies

• 2 weeks later...
  • Author

Geen idee @Fred-A ,

Gekocht via de motorzaak en die had hem voor een vriend te koop gezet.

Blijkbaar is de prijs te hoog of de tijd niet goed aangezien er weinig reactie's komen.

Onderhandelen mag natuurlijk altijd.

Prachtige motorfiets inderdaad @Diver2000 ! Jammer dat je deze moet verkopen, ken het gevoel maar al te goed......

Maar soms moet je, net als ik, helaas een aderlating doen om op een andere motorfiets dan je rijplezier weer terug te kunnen vinden!!

:vroem:

Ik zou sowieso niet té snel in prijs zakken, is mijn advies, want deze periode is nu eenmaal slechter om een motorfiets te verkopen, dan in het begin van het nieuwe seizoen.

Er staan (momenteel) 28 ST1300 op MP te koop, en er staan een paar scherp geprijsd tussen, maar laat je daardoor niet uit het veld slaan!

:good:

Edited by Cabby

• Author

Thnx @Cabby

Ga in ieder geval morgen even jouw verlagers monteren.

Hoop dat het gaat werken. Afgelopen zaterdag 380 km gereden en de hele week al last......

• Author

Prijs aangepast, vind het zonde om hem de hele winter in de garage te laten staan en wil ook graag motorrijden de komende maanden.

€4250,-

• Author

Afgelopen weekend weer een CBR600RR gekocht.

Terug naar de eerste liefde.

Flinke proefrit kunnen rijden en zonder klachten afgestapt.

De Pan staat voorlopig in de garage tot er een koper komt,

Helaas is mijn droommotor niet geworden wat ik had gehoopt........

Blijf voorlopig in ieder geval lid aangezien ik nog steeds een Pan heb :vroem:

• Author

De vervanger van de Pan.

Denk dat ik de accu uit de pan ga halen en op zolder aan de druppellader ga zetten tot het voorjaar.

CBR600RR.jpg.1391d5bf37606bf84fdb872cd7f34f26.jpg

• Author
Moet ik nog kijken naar een bepaalde druppellader of volstaat bijvoorbeeld een lader van de Lidl?
Ik heb er eentje van de Lidl en eentje van action ( dunlop ) en ze werken beide naar behoren.
Nice bike, zou voor mij een polsbreker zijn weet ik uit ervaring. Geniet ervan!

Dat is een hele andere motor, heel veel plezier ermee en veel veilige kilometers.

Hierop geen last van jouw klachten?

• Author

@Rimconator ,

Afgelopen weekend een flinke proefrit gereden en gister een mooie lange rit nadat ik hem had opgehaald.

Tot nu toe geen last van de rug.

Had op mijn vorige CBR ook nooit geen last, de klachten zijn begonnen toen ik de Pan ging rijden. Steeds gedacht dat het toeval was aangezien ze ook aan mijn bloed en urinewaardes zagen dat er lichtelijke nierschade is.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.