Jump to content

Marco, 54 jaar, ik woon in Covorden (Drenthe) en aan het genieten van motoren en benzine zolang het nog kan.

Begonnen op een Honda Shadow VLX 600 in 1991, daarna een Pacific Coast (rood), een Yamaha FZR 600R, een FRZ 1000 exup, een Honda X11, nog een X11, een Kawasaki GTR 1400, een Triumph Tiger en op dit moment al 6 jaar een mooie CB 1300 SA7 met rood frame.

Nadat ik twee jaar op een Pacific Coast gereden had, heb ik altijd de wens gehad een Pan European te bezitten.

Het gaat er nu dus echt van komen!

Ik ben mij flink aan het inlezen op dit mooie forum wat mij erg goed bevalt.

Ik lees veel nuttige info en zie dat jullie ook vaak het een en ander ondernemen.

Ik hoop mijn CB dus snel te verkopen aan een liefhebber (hint, zie Marktplaats.nl) en ga ondertussen een mooie ST1300 zoeken.

Als alles dan gestalte krijgt voor eventuele Corona lock down toestanden heb ik ook nog de mogelijkheid in Duitsland of België te shoppen.

Dan het volgende seizoen maar eens een week alleen op pad door Europa, veel kilometers maken en genieten van de Pan, mooie wegen en de natuur.

Graag tot snel, want als dat mogelijk is hebben we een zorg minder ;)

Featured Replies

Welkom Marco oet Koev'n! Want je bedoelt uiteraard Coevorden, slip van de penne niet waor?

Veel succes en plezier met het zoeken naar een mooie ST1300. Houd het 'Te koop' topic op dit forum even in de gaten en op MP worden er regelmatig mooie aangeboden.

Edited by Raaipan

Hoi Marco, welkom hier en dat je snel een mooie ST1300 mag vinden. Hier op het forum worden er wel eens wat aangeboden. Gegarandeerd dat je dan een goed onderhouden motor aanschaft.

Welkom Welkom Marco!! :good:

@Signum over je X11 ervaringen gesproken ... Ik ben nieuwsgierig naar wat jouw ervaringen waren en wat jij vindt van de beoordelingen op deze pagina.

(Je raadt het al .. Ik heb een zwak voor de X11 en hoop er ooit nog eens eentje op de kop te kunnen tikken).

Ps.

Kawa GTR 1400 gereden? Hoe beviel dat?

Welkom Signum en veel plezier op dit forum en met je toekomstige ST1300! ST1100's en ST1300's en een enkele CTX1300, het is één grote familie! Groeten DuinPan uit Haarlem

20191019_095018OpwegnaarTDT.jpg.ed6597fe2609685246ab9c4bbb2f491c.jpg

Ik sta helemaal links

• Author

Welkom Welkom Marco!! :good:

@Signum over je X11 ervaringen gesproken ... Ik ben nieuwsgierig naar wat jouw ervaringen waren en wat jij vindt van de beoordelingen op deze pagina.

(Je raadt het al .. Ik heb een zwak voor de X11 en hoop er ooit nog eens eentje op de kop te kunnen tikken).

Ps.

Kawa GTR 1400 gereden? Hoe beviel dat?

Aan de X11 was ik werkelijk verslingerd. Ik had 2 x een zwarte, beide uit de laatste serie, die hebben een zwart frame. Echt een dikke motor met geweldig veel vermogen, echt snel. De zit is wat eigenaardig. Een echt nice product voor Honda, erg veel zijn er niet gemaakt.

Tja de GTR, in 2008 nieuw aangeschaft, mijn vrouw wist mij na twee maanden te vertellen dat het niet "mijn" motor was (lees foute keuze).

Hoe dat komt? het was geen Honda, voor de rest klopte alles aan de GTR, snel, sportief, compleet maar de beleving was er niet. die had ik bij 4 jaar X11 wel.

Het gevoel kwam weer wat terug bij de Triumph Tiger. maar deze ging na 4 jaar plaats maken voor een oudere, goedkopere Honda, de CB1300 die ik nu heb.

Deze heb ik 6 jaar gereden en dat is echt een fijne motor. de beleving heb ik 6 jaar lang gehad, nu zoek ik het hogerop naar ......een Pan.

[automerge]1604007646[/automerge]

Welkom Signum en veel plezier op dit forum en met je toekomstige ST1300! ST1100's en ST1300's en een enkele CTX1300, het is één grote familie! Groeten DuinPan uit Haarlem

[ATTACH=full]37253[/ATTACH]

Ik sta helemaal links

Mooi plaatje :clap: Dat plaatje was voor DuinPan, dat spreekt voor zich.