Doordat ik het evenwicht verloor is mijn motor naar rechts omgevallen tegen een muur.
Hierdoor is mijn ruit beschadigd maar zodanig dat dit niet in het zichtveld zit.
MAAR.. door die val zijn mijn ruit verbindingen aan de rechterkant afgebroken.
Ik heb deze kunnen lijmen met sterke industriele lijm maar ik vertrouw de sterkte niet meer, vooral als je harder rijdt dan 50.
Maar met dit geweldige forum zal er wel iemand een idee hebben om de ruit zodanig vast te zetten dat ik veilig harder kan rijden dan 50 zonder dat mijn ruit erafwaait.
Motor is uit 1993 en om iets nieuws te monteren zie ik financieel niet zitten.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Doordat ik het evenwicht verloor is mijn motor naar rechts omgevallen tegen een muur.
Hierdoor is mijn ruit beschadigd maar zodanig dat dit niet in het zichtveld zit.
MAAR.. door die val zijn mijn ruit verbindingen aan de rechterkant afgebroken.
Ik heb deze kunnen lijmen met sterke industriele lijm maar ik vertrouw de sterkte niet meer, vooral als je harder rijdt dan 50.
Maar met dit geweldige forum zal er wel iemand een idee hebben om de ruit zodanig vast te zetten dat ik veilig harder kan rijden dan 50 zonder dat mijn ruit erafwaait.
Motor is uit 1993 en om iets nieuws te monteren zie ik financieel niet zitten.
Wie heeft er een idee om dit veilig te maken?
Edited by PanLed