Jump to content

om bepaalde verweerde kunststof delen weer mooi zwart te maken heb ik nu deze bumperspray van motip gekocht, om te proberen.

het kan zo zonder grondverf direkt op de kunststof delen gespoten worden, alleen wel eerst heel goed ontvetten !!

ik heb een paar stukjes proef gespoten en dat ziet er goed uit.

misschien een tip ??image.jpg.07a2a3f11937bca346acefd281d4a449.jpg

Featured Replies

Ik gebruik MoTip Plastic & Rubber Conditioner voor alle kunststof delen, werkt voor mij heel goed. Er op spuiten, met een lap er wat uitpoetsen, klaar...

dit is blijkbaar een terugkomend item, verweerd plastic weer mooi maken.

ik heb de bumpers en zijstrips van mijn vorige auto, alle plastic van een VW Golf cabriolet en alle tupperware van mijn vorige ST1100 gespoten met spul van Innotec. (kleur black of dark grey)

Dit materiaal wordt ook in spuiterijen gebruikt om kunststof bumpers, die beschadigd waren, over te spuiten.

het houdt zich uitstekend. ook na talloze wasstraat bezoeken, rijden in de winter (pekel) enz.

ik zal morgen even kijken hoe het precies heet. prijs van een bus bij auto (schade herstel) bedrijven is ca. 12 euro.

enne....ik heb geen aandelen in deze firma, maar ben wel super tevreden over het geleverde materiaal.

• Author
@cotton ik wil er absoluut géén terugkerend item van maken, wat een ander gebruikt moet hij zelf weten, ik heb deze bus gekocht en dat wilde ik alleen maar delen, voor de rest niets !!

Henk,

toch kom ik regelmatig mensen tegen die hun tupperware willen opfrissen. mijn eigen ervaring met automiddeltjes die je met een spons op moet brengen is niet zo positief....daarom gewoon een hint voor mensen die het op een andere manier willen proberen.

en natuurlijk geloof ik ook in materiaal van Mo Tip. gebruik het ook regelmatig als spuitlak.

• 3 weeks later...

Een advies, TIP.

Probeer een gekookte lijnolie voor alle zwarte kunststof onderdelen.

Is bij de doe het zelf zaak te koop --> niet duur --> en gaat zeer lang mee omdat je een klein beetje op een spons een groot oppervlakte mee kan doen.

De olie is goed voor het plastic en evt vervuiling.

Werd en wordt erg veel gebruikt in de tweede hands auto handel.

Graag je een reactie als je het probeert.

Ik gebruik het al erg lang met veel positieve reacties.