Jump to content

Featured Replies

[uSER=842]@fred[/uSER] , is de MAP sensor.

Getoond is de Gasklepsensor st1300.

moet met ‘voordraaiing’ worden teruggeplaatst...

‘Nokken’ moeten juist zitten.

Voor de leek mogelijk niet ggoed te doen.

De Noblese oblige: secondenwerk vooor mij. Ervaring door schade en schande...

Martin.

@Jan banan is vanmiddag met de motor op de remork even langsgeweest.

Gasklepsensor afgesteld, waxsensor geprobeerd af te stellen, maar de startervalves stonden totaal uit balans. Deze gebalaceerd, maar dan is de motor warm.

Jan geinstrueerd hoe hij morgen met koude motor de waxsensor kan afstellen.

• Author

Zaterdag even met de zoon en klein zoon langs Martin geweest met de motor op de remork.

Het was allemaal begonnen dat deze motor helemaal open lag en dat ik zonder kennis deze in mekander heb gestoken.

Had op een gegeven moment een sensor er af gehaald en er terug op gezet wist niet dat deze moest afgesteld moest worden na zoek werk op het forum waar ik al flink ben geholpen door verschillende mensen.Martin heeft deze afgesteld vraag nu niet hoe,het was met een meter die juist op de graden moest staan.Na de koffie en koekjes.

De motor terug afgesteld.Dit allemaal door een vervelende sensor die ik verwijdert had en terug gemonteerd had maar niet wist dat deze moest afgesteld moest worden.Waxsensor afgesteld met de geinstrueerd van Martin.

alvast de mensen van dit forum BEDANKT voor alle hulp.

Groetjes