Een paar jaar geleden heb ik vlak na elkaar mijn huidige ST1100 en een VFR750F gekocht.
Beide prachtige Honda V4's uit de -wat mijn betreft- goede tijd.
Vorig jaar heb ik daar een XL600V Transalp bijgekocht.
Afgelopen winter in een gekke bui een bouwpakket (gestrand project) van een Honda NX250 Dominator.
Twee maanden geleden heb ik een Beta Rev3 270 gekocht om het triallen na een kleine pauze van 26 jaar weer op te pakken.
Ik zal wel in een midlife crisis zitten :-)
Anyway, de VFR heb ik afgelopen weekend na lang twijfelen weer verkocht.
Ik reed er nog maar nauwelijks op en het zou nog minstens 2,5 jaar duren voordat de eerste van mijn drie zonen er op zou mogen rijden.
Naast het nog steeds zeer comfortabel rijden op Asfalt met de Pan (die ik ook niet weg doe) rijd ik tegenwoordig driekwart van mijn tijd naast het asfalt.
Vandaar dat ik mijn motorverzameling daarop aanpas.
Ik had dus al een NX250 Dominator maar dat was nog een bouwpakket.
Nu heb ik er een rijdend exemplaar bijgekocht met nog een extra blok
en héél veel onderdelen waarmee ik in principe twee prima NX250's moet kunnen opbouwen.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Een paar jaar geleden heb ik vlak na elkaar mijn huidige ST1100 en een VFR750F gekocht.
Beide prachtige Honda V4's uit de -wat mijn betreft- goede tijd.
Vorig jaar heb ik daar een XL600V Transalp bijgekocht.
Afgelopen winter in een gekke bui een bouwpakket (gestrand project) van een Honda NX250 Dominator.
Twee maanden geleden heb ik een Beta Rev3 270 gekocht om het triallen na een kleine pauze van 26 jaar weer op te pakken.
Ik zal wel in een midlife crisis zitten :-)
Anyway, de VFR heb ik afgelopen weekend na lang twijfelen weer verkocht.
Ik reed er nog maar nauwelijks op en het zou nog minstens 2,5 jaar duren voordat de eerste van mijn drie zonen er op zou mogen rijden.
Naast het nog steeds zeer comfortabel rijden op Asfalt met de Pan (die ik ook niet weg doe) rijd ik tegenwoordig driekwart van mijn tijd naast het asfalt.
Vandaar dat ik mijn motorverzameling daarop aanpas.
Ik had dus al een NX250 Dominator maar dat was nog een bouwpakket.
Nu heb ik er een rijdend exemplaar bijgekocht met nog een extra blok
en héél veel onderdelen waarmee ik in principe twee prima NX250's moet kunnen opbouwen.
Hiermee kom ik de winter wel door :-)