Jump to content

Hulp gezocht ( omgeving Dordrecht)

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen de voorband te verwisselen van mijn Honda St1100 met ABS in Papendrecht.

Evt. Tegen een vergoeding.

Vandaag komt mijn nieuwe band binnen, deze wordt gebalanceerd etc.

De oude band is er al af. Dit heeft iemand anders voor mij gedaan.

Het gaat dus puur om de nieuwe band onder de motor te zetten.

Ik zou het zelf kunnen proberen, maar durf het risico niet te nemen dat ik iets fout doe...

Hoop dat hier iemand is die mij hier van de week mee wilt helpen.

Edited by Savastano

Featured Replies

Ik zeg "niet doen".

Zoek even op internet naar een adres van een motorstore, (of soortgelijk). Laat hen met de juiste apparatuur de band monteren en balanceren.

Ze zijn soms niet blij met je omdat ze niets aan je verdienen maar het is een van de belangrijkste onderdelen van jou motor !

Het monteren op zich (aan de voorzijde ) is niet zo spectaculair maar ook dat moet goed gebeuren.

• Author

Bedankt voor je reactie.

Hij wordt inderdaad gewoon gebalanceerd bij een motorzaak. Deze heeft de band ook voor mij besteld. Volgende keer laat ik de achterband ook daar doen.

Het gaat puur om de voorband onder de motor te zetten. De oude band is er namelijk bij mij thuis vanaf gehaald. Dus ik kan er nergens mee heen nu.

Zelf durf ik het niet aan

• Author
Dankjewel. Ik ben deze week ook een aantal dagen thuis. Misschien lukt het je dan?

Edited by Jan Pan

Als het wiel er al uit is, rij je niet zo makkelijk meer naar een motorzaak
Hij bedoelt denk ik het wiel terugplaatsen in de voorvork, de band zit al om de velg....
  • Author

Klopt en dat is inmiddels gebeurt, het wiel zit er weer netjes op.

Zit nu weer met een ander probleem een lege accu. En hij heeft maar 10 dagen stil gestaan.

Edited by Savastano

• Author
Dankjewel. Ben nieuw op het forum maar dat viel niet op zeker haha

Edited by panman1100

nou,,, niet echt

maar ik ga je direct een tip geven.

jij komt een volgende keer gewoon met je motorfiets langs en dan hoef je niet zo te modderen met het vragen val allerhande hand en spandiensten.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.