Jump to content

Featured Replies

Ik kan het niet lezen:

Oops! We zijn enkele problemen tegengekomen.

De gevraagde pagina kon niet gevonden worden.

Voor alle mensen die het 'voor en tegen' van een mondkapje nog steeds niet (willen) snappen........

Want: "baat het niet, schaadt het niet en alle kleine beetjes helpen", nietwaar!? :good:

https://www.facebook.com/video.php?v=196436387081979/posts/3628087660583484

View: https://www.facebook.com/196436387081979/posts/3628087660583484/

In Zuid-Frankrijk zijn we daardoor géén rood gebied meer nu! Yessss Yahoo:

@Cabby ik hou 1,5 meter in het openbaar, blijft helemaal uit de buurt van ouderen en kwetsbaren.

Heb altijd handgel bij en gebruik die ook, dus dat beetje zever binnen 30 cm van mijn gezicht ... Ik hoest in mijn elleboog.

De eerste golf werd hier mede succesvol door bedwongen remember?!

Niet medische maskers?! Muggenziften vind ik het ...

Van boven opgelegde controle is het.

Elkaar aansteken ten bate van een collectieve angstpsychose.

Verder blijf ik bij klachten thuis en geloof ik dat a-symptomatisch niet besmettelijk betekent en blijft betekenen.

Niet medische maskers ... Forget it.

Brug te ver voor mij.

Draagplicht? Dan ben ik de eerste die ze oppakken. Ik maak geen grapje.

Over maskers gesproken:

Populair masker en werkt net zo goed als de niet medische variant, die nu als warme broodjes over de toonbank gaat:

masker-schaap-plastic.thumb.jpg.4468b4ee9b2ce8ca0a964ca198082745.jpg

Spiteful

Edited by Tiesemans

wel eens terwijl je je helm op had moeten niezen? Yep kan je je halm schoonmaken.

en met een mondmasker op ?

Ik hou het wel op een (papieren) zakdoekje en als mondmasker:

IMG-20200601-WA0000.thumb.jpeg.51aa7b382729265c3186ac6f60cfbfde.jpeg

Hier hoef ik niet over na te denken @Tiesemans ik ben het totaal eens met deze regeling, en door zulke lui als jij komen we nooit van die corona af !!

denk hier maar eens over na !!

Duidelijk.. wij Hollanders zijn eigenlijk niet zo volgzaam... Kunnen zeker goed nadenken en zijn slim genoeg dat data die naar ons toekomt wel wat mankementen vertonen waardoor er een slecht beeld wordt geschetst. Let op, het zijn voornamelijk statistiek gegevens en die kloppen. Maar er wordt vergeten om uitleg te geven hoe men dit moet lezen en moet interpreteren. Om te voorkomen dat dit forum, een discussie forum wordt over Corona wie gelijk heeft en wie niet....

Niemand heeft helaas de wijsheid en kan zeggen dat maatregelen onzin of juist geen onzin is. Mag duidelijk zijn dat wij gekozen hebben de zwakke en ouderen in onze samenleving zo goed mogelijk te beschermen... alleen de prijs die wij betalen.... eigenlijk kunnen wij pas volgend jaar terugkijken hoe hadden wij het moeten doen.... Laten wij hier over Corona de kwinkslag geven en grappige anekdotes zonder kwetsend te zijn. De rariteiten weergeven, taalgrapjes... sorry geen belgenmoppen bedoel ik hier...enz

Ander aandachtpunt in deze gehele toestand... check vooraf wat je leest of dat wel klopt.... nep nieuws, halve waarheden is meer regel.

Het voorkomt hete discussies maar je mag echt wel kritisch zijn op de situatie maar ga lief met elkaar om... wij hebben toch 1 passie... motorrijden en Pan European.... ehhh ok nu een Moto Guzzi maar ik vind dit forum zeer waardevol voor mij

moest het even kwijt in deze onzekere periode waar mensen hun werk kunnen verliezen, eenzaam op bovenkamer zitten enz

@Tiesemans ik heb er geen menig over, maar ik vind er wel wat van.

Verder werk ik in de zorg en behoren zowel mijn ouders als schoonouders tot de risicogroep.

Je wijst nu wel met 1 vinger naar anderen, maar hoeveel vingers wijzen er naar jezelf?

Vandaag een test moeten doen,, één clublid van ons was positief getest ! Nu 10 In quarantaine!! Pffff

10 dagen met me vrouw en kid opgesloten zitten, weet niet wat erger is??? Maar tot nu toe is het te doen na 8 uurtjes ! Nog 216 uur te gaan .........

@Tiesemans,

Ken meerdere mensen die corona hebben gehad, veertigers die in maart zijn besmet. Meer dan 60% heeft nog steeds longklachten en slechte condite, één is helemaal nog niet in orde.

Daarnaast een collega van 50, gezonde sterke kerel. Geen overgewicht of onderliggend lijden. 8 weken IC waarvan 5 in come en bijna overleden aan een aantal longembolieen....

Ik neem het risico niet, het zijn niet alleen maar oudjes die ziek worden.

Daarnaast zijn de regels er niet om overlijden te voorkomen maar om de reguliere zorg open te houden.

Ik hou graag een bed beschikbaar voor die man of vrouw na een auto of motorongeval, die veertiger met hart en vaatziekten, die kankerpatient.

Als ik daar 1.5 mtr voor moet aanhouden en een mondkapje doe ik dat graag.

Ik ben letterlijk onpasselijk geworden na het lezen van dit draadje en ga deze niet langer volgen! Ik voorzie dat het hier uit de klauwen gaat lopen en dat dit de sfeer op dit forum ten nadele zal beïnvloeden. Ik roep allen op voor dit soort discussies daarvoor bestemde fora op te zoeken en het hier bij motor gerelateerde zaken te laten.

Koffiecorner

Voor alles wat niet in de andere topics past of thuis hoort.

Zoals mijn onderschrift verwoord ...

"Your volume, like any capability, is also a responsibility."

Slotje of géén slotje!

Ik heb mijn zegje gedaan.

En daar laat ik het verder bij.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.