Jump to content

Ik ben zoals jullie weten op zoek naar een pan 1100! Nu kwam ik onderstaande tegen en heb serieuse intresse! MAAR :” deze heeft 146.000 gelopen en meneer geeft aan dat de vorige eigenaar heeft gezegd “mondeling” de DB is vervangen....... nu twijfel ik ...

want stel ik koop hem ,, moet ik dan niet veel km rijden en zo snel mogelijk een DB wissel doen ????? Wat denken jullie ??

D32FBA1B-16BF-43C0-8DBF-AD2A68E33CFD.thumb.jpeg.bc2af180454ef299c2f1c85a92cec382.jpeg

2D93F8CE-5F9B-41D3-92C5-129E510E978C.thumb.jpeg.31156e3ce192bd62cec489bc0bf773cc.jpeg

53CD8980-9A4D-45B8-A90C-D4FFE98763FA.thumb.jpeg.4878aba8323084d60b6e7bd26c146adc.jpeg

77FB2759-DE2E-45D9-87CD-34B30D053F53.thumb.jpeg.863e532ef6fff134c4d219c84bdae201.jpeg

Featured Replies

Ik heb die ook zien staan, is inderdaad een mooie bike. Heb je er al een stuk mee gereden? Wat betreft de riem zou ik niet meteen in paniek raken. Tis niet dat als je hem vandaag koopt dat morgen de riem knapt ofzo

Hij leest hier mee Spiteful

Zou nog even rustig verder kijken .. staan nog een paar andere fietsen op MP die mogelijk de moeite waard zijn ...

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m1604768636-honda-st-1100-st1100-pan-european-inruil-mogelijk-bj-1999.html?

(Hebben een KVK nummer dus in geval van onregelmatigheden is de kans groter op succesvolle rechtsgang)

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m1602510153-honda-paneuropean-st1100-topkoffer-en-verhoogde-ruit-1991.html?

Edited by Tiesemans

Zou persoonlijk wel voor een ABS TCS model gaan. Zonder rijdt prima maar het moment dat het toch die ene keer nodig zou zijn is het elke stuiver waard. Als het even kan zelfs het 1996+ model met CBS (gecombineerd remsysteem), 40A dynamo en de dikkere voorpoten met antiduik etc. Prijsverschil valt mee.

Kilometers op de teller hoeft geen issue te zijn. Voelt goed of niet. Snaar vervangen is ook niet echt een heel groot probleem.

Gewoon geduld. MP, speurders en de andere verkoop sites afstruinen tot je die ene tegenkomt. Ben zelf meerdere maanden met de zoektocht bezig geweest tot een zwarte '98-er voorbij kwam. Inclusief alle voorgenoemde opties plus Corbin en een aantrekkelijke prijs.

• Author
@Tiesemans ja idd ik kijk eens verder mochten jullie nog wat tegen komen ergens denk even aan mij Wink: , ik ben zelf ook al begonnen met zoeken, mijn budget zit tussen de €1400 en €1800 , ik wil er namelijk zelf ook nog wat aan sleutelen in de toekomst want daar ben ik niet vies van .....

Dat blauwe ding lijkt wel een kopie van die van mij, zelfs de kilometerstand komt ongeveer overeen...

Als de ze er niet te veel voor willen hebben, een riem kan bij twijfel alsnog worden vervangen.

Een rotte achterbrug en/of een versleten cardan zou ik eerder willen uitsluiten.

Zelf heb ik van m'n oude bak geen spijt.

• Author

Vraag ?:helpsign: beste Forum leden ik zat te denken om een in Duitsland te kopen ? Ivm TUV ? Soort apk keuring. Zie daar veel motoren staan van bwj 98 en allemaal rond de 60.xxx 70.xxx op de Teller rond de €2000 met abs ...

hier kan ik de bpm berekenen links in het menu :http://www.fastguzzi.nl/

Edited by blackpan1100

translated with google, please accept wording and grammar mistakes:

[uSER=3555]@RogerNosurrender[/uSER] als je van plan bent een Pan in Duitsland te kopen, neem dan gerust contact met me op als je twijfels hebt over documentatie. De meeste ST1100 hebben niet de "EG-Betriebserlaubsnis". Ze zijn dus niet "L3E" geregistreerd, maar met Duitse Betriebserlaubnis en Key "25" (Motorrad ohne Leistungsbeschränkung). U moet controleren of dit problemen veroorzaakt.

Mijn PAN had Nederlandse papieren. De invoer was "L4E". Ik moest dat veranderen in "25" omdat L4E geen optionele solo of zijspan operatie heeft.

Viele Grüße aus Holzwickede, Nordrhein-Westfalen

Sascha

Ik heb gisteren mijn ST1100 ingeruild. Dat is écht een topmachine uit 1995 met 82000 km. Een héle lange lijst met accessoires (inclusief alfabet) en recent nieuw schoeisel en nieuwe accu.

Bij interesse kan contact worden opgenomen met; De Jonge motoren, Stevinweg 14 Tholen.

De enige reden voor afscheid van deze geweldige machine is dat mijn vrouw niet achterop durfde. We gaan ons nu op een GL1500 verplaatsen; soort chesterfield zit waar ze zich wél comfortabel en veilig(er) voelt. Nu bidden dat bij haar het mooie motorvirus toeslaat.

Ik hoop dat deze Pan snel een nieuw baasje vind. Het afscheid is ff lastig maar.. er komt leuk speelgoed voor terug; 2 extra cilinders en 500cc meer. Helaas konden er geen extra pk's vanaf bij Honda.. net als de Pan: 100 PK.

Tips voor opvoeren welkom of is dat bij een ander forum..

Succes Roger!

@Sandor78 je hebt helemaal gelijk.

maar volgens mij veranderd de tekst sneller als dag en nacht

zie foto waar ik het vandaan had,

toen het nog niet in de omschrijving stond .

:biker: 37E3FDBD-9E06-4B90-8A06-76DBC60BDC91.png.339cefd8ab43f5c4c12da7ead1926869.png

Die 71000 km en bj.99 slaan op een heel andere Pan1100. Die is namelijk groen en wordt als ruilmotor aangeboden door een ander persoon.

Hij wil een Varadero