Jump to content

Ik heb een st1100 met deze (zie foto's) kuipverbreders, is dit origineel of zelf gemaakt?

20201007_133239.thumb.jpg.18a5c7fb850dfb741bc3de9f1cb69d2b.jpg20201007_133243.thumb.jpg.cf47e07a777d114ffb4451bfc82813f5.jpg20201007_133257.thumb.jpg.75910548c886bfc5603a1669c3ad2bf1.jpg20201007_133250.thumb.jpg.c4f29c7dd9ba43081a64b3ca62f07f36.jpg

Featured Replies

• Author
Ja het geeft wel meer bescherming, je kan best wel merken dat je minder last van de wind hebt, regen weet ik niet heb er nog niet mee in de regen gereden. Het is eventueel ook te koop.
  • Moderators

Dat laminar spul is alleen leuk als je met meerdere besteld ivm de verzendkosten. Veelal is iets apart gemaakt altijd duurder als veel verkocht materiaal.

Wil je het hebben , koop het , moet het goedkoper , trommel wat meer kopers op. Tip kijk ook eens naar de voetenlip dat werkt echt super

Wel je het hebben koop het moet het goedkoper trommel wat meer kopers op. Tip kijk ook eens naar de voetenlip dat werkt echt super

Hier raak ik je kwijt @elmo Wink:

Ik heb ze gekocht van Skip (incl. verzending) voor nog geen 1/3de van de totale nieuwprijs incl. de verzendkosten vanuit de VS + inklaring uiteraard)

Zal nog wel laten weten of ze bevallen.

Ze zien er in ieder geval nog nieuw uit, dus je hoort mij niet klagen.

Inklaring is eenvoudig te omzeilen..

Een inwoner van USA het spul laten opsturen..

Zo is het geen “handel” meer...

Simpel en scheelt enorm in de kosten...

Deed ik met mijn Cal-Sci “Tinted Shorty” ook...

Ik heb veel gekocht van particuliere Amerikanen en alles wat boven de €22 euro komt moet ingeklaard worden ... Particulier of commercieel.

Wellicht dat je wat minder snel "gepakt" wordt maar toch ... "Dokken zul je" is mijn ervaring.

Gift declaratie is tegenwoordig vragen om opheldering moeten geven. Spiteful

Ik denk dat jij geluk hebt ..

Dat baseer ik op mijn eigen ervaring.

Zeg circa 900 aankopen.

Een pakket zonder waarde declaratie verzenden van daar naar hier zonder problemen?! Op één hand te tellen.

De ervaring kan dus kennelijk van elkaar verschillen...

Ook wel weer mooi om te zien hoe daar verschil in zit...

Of hebben we allebei, onafhankelijk een andere aanpak?..

• Author
Volgens mij kan hier een slotje op, ik heb antwoord op mijn vraag gekregen.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.