Ik heb 3 maal 90310-SB2-003 alias Honda Speed nut om los te halen.
Deze zijn gebruikt om de bescherm lap te bevestigen aan 64111-MAJG0-0ZA oftewel de grijze kap die onder het scherm is gemonteerd.
Mijn bescherm lap is nagenoeg vernietigd door de tijd en de elementen
.
Ik wil de nieuw gekochte vervangende lap bevestigen aan de 3 aanwezige uitstekende bevestigingspootjes (waaromheen de speed nuts zitten) zonder dat ik met de Dremmel moet slijpen, want daarmee smelt ik eerder het plastic (zo heb ik ondervonden) dan dat ik door de speed nut zelf heen geslepen ben!
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Vraagje:
Ik heb 3 maal 90310-SB2-003 alias Honda Speed nut om los te halen.
Deze zijn gebruikt om de bescherm lap te bevestigen aan 64111-MAJG0-0ZA oftewel de grijze kap die onder het scherm is gemonteerd.
Mijn bescherm lap is nagenoeg vernietigd door de tijd en de elementen
.
Ik wil de nieuw gekochte vervangende lap bevestigen aan de 3 aanwezige uitstekende bevestigingspootjes (waaromheen de speed nuts zitten) zonder dat ik met de Dremmel moet slijpen, want daarmee smelt ik eerder het plastic (zo heb ik ondervonden) dan dat ik door de speed nut zelf heen geslepen ben!
Hoor graag of iemand succesvol is geweest!