Jump to content

Ik wilde dit even delen en tevens even wat uit proberen omdat ik vrij nieuw ben en ik een linkje wilde plaatsen op de manier zoals het hoort via het kettinkje hierboven om een url in te plaatsen. Dus bij deze .. ......

en om even bij het onderwerp te blijven Ik zelf ondervind geen last van boze mensen hier in Limburg of dat ik niet ergens mag rijden! Nou rijd ik ook erg netjes en (defensief) .....

en ik schrok :Shok:er wel van dat mensen spijkers neer gooien !? Zand in de bochten te strooien heeft dit iemand ooit al meegemaakt ???

Featured Replies

Zaten genoeg 1300 Pannetjes tussen zag ik zo ...

Vingertjes ja ... Spijkers nee, zand in de bochten?! Als het er ligt dan lag het er al? (Heb het nog niet meegemaakt dat men het aan het neerleggen is).

ieder mens is uniek in al zijn facetten en dat betekend ook voor al die daden die men normaliter niet zou verwachten.

met de juiste triggers is iedereen in staat om te handelen op een wijze die we normaliter niet kunnen verwachten.

dit heeft niets van doen met motorrijders .

de ene heeft een hekel aan zwarte piet en de andere houdt niet van honden en/of katten.

Er zijn ook mensen die een hekel hebben aan geluid of stank of een andere trigger waaraan ze zich storen en zich hiertegen willen afzetten op het moment dat ze van mening zijn geen gehoor te krijgen

waar begint verdraagzaamheid en waar begint anarchie op het moment dat het gezag faalt.

zeg het mij.....

• Author

@Tiesemans ik gelukkig geen Middel vingers ! wel eens een vinger richting het voorhoofd zien gaan tijdens een Gsxr K1 rit . Maar dat was ook terecht... ik denk dat de media hier ook veel schuld aan heeft en ze het probleem groter maken dan het is , de rest van de schapen volgen dan....

natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en mensen die wel met open uitlaten rijden. En wheelies maken enz . Maar goed daar is de arm der wet voor en vind ik niet dat mensen voor eigen rechter gaan spelen op de dijken....denk dat ze dan beter meer controleren moeten op die plekken ipv verbieden er te rijden....

maar goed de wereld is groot genoeg, en er zijn zoveel mooie plekken voor ons motor rijders (mooier dan dijkjes rijden) ....denk te veel om op te noemen..

• Author

@Mister Vogezen ow ja wielrenners pffffff daar kan ik een boek over schrijven, van die te dikke oude mannetjes In te strakke broekjes die denken dat de weg afgesloten is alleen voor hun .... 5 man naast elkaar en gewoon blijven fietsen . hoop dat ik niemand beledig hier Blush of dat er fanatieke wielrenners mee lezen .......... maar goed die zitten denk ik niet hier op dit forum..

.misschien helpt het om zoeen wielrenners volg auto claxon te monteren? Dat snappen ze tenminste als je dan langs wilt..........

Noem mij 1 voorbeeld daar waar een staat controle verliest of heeft verloren er geen onrusten ontstaan of zijn ontstaan?

Corona,

vluchtelingen crisis

het toenemende rechts denken

klimaat

black live matters

de onvrede voor bikers (van olie op de weg tot spijkers en zand)

brandstichting

toenemend geweld op straat

de toenemende drugs en mensen handel

Er zijn steeds meer totalitaire samenlevingen (Turkije ,Hongarije, Polen, USA,

ect etc

We staan vaak genoeg bij de rand van de afgrond en het is nog aan de individuele mens te danken dat we er nog iets van weten te maken

want des te vaak heb ik het gevoel dat de heren en dames in de politiek het zelf niet meer willen weten en hun eigen agenda ten dienste zijn

voor het gemakkelijke stel ik maar even dat macht hebben en macht gebruiken 2 verschillende dingen zijn .

De menselijke waardes lijken meer en meer te vervagen en dat beangstigd mij zeer

onverschilligheid neemt toe en wordt aangewakkerd door diegene die er baat bij hebben.

De kloof die is ontstaan tussen arme en rijke landen lijkt de mensheid steeds verder uit elkaar te drijven

en dit alles kan enkel leiden tot destructief handelen waarin we allemaal in worden meegezogen

Edited by waffie

Sinds kort is Nederland mijn toerland geworden (zolang ze me willen natuurlijk:Biggrin) en ik heb nog geen enkele encounter gehad met boze/minder motorminded mensen. Ik rij wel zéér defensief, rij trager waar ik niet trager hoef te rijden, ik ga opzij waar ik eigenlijk niet opzij moet. Zo is iedereen tevreden denk ik dan. En ik moet zeggen, ik krijg veel positieve respons, vooral van fietsers in een fietsland die Nederland toch wel is.

En ja, zoals iedereen zit ik soms te vloeken in me binnenste omdat ze bv mijn voorrang afnemen, de remmen voor mij ineens toegooien, etc.

Nog veel motorrijplezier forumvrienden.